ساره جوانمردی: با ماندن در خانه، کرونا را شکست می‌دهیم
ساره جوانمردی: با ماندن در خانه، کرونا را شکست می‌دهیم

قهرمان تیراندازی پارالمپیک گفت: با پویش ملی در خانه می‌مانیم و رعایت نکات بهداشتی حتما کرونا را شکست می‌دهیم . ساره جوانمردی، پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این ویروس چندان هم ترسناک نیست اما حتما باید به توصیه متخصصان امر توجه کنیم و با رعایت بهداشت فردی، سال بسیار خوبی را برای […]

قهرمان تیراندازی پارالمپیک گفت: با پویش ملی در خانه می‌مانیم و رعایت نکات بهداشتی حتما کرونا را شکست می‌دهیم .

ساره جوانمردی، پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این ویروس چندان هم ترسناک نیست اما حتما باید به توصیه متخصصان امر توجه کنیم و با رعایت بهداشت فردی، سال بسیار خوبی را برای خانواده و هموطنان رقم بزنیم.

دشمن در کمین است 

دارنده چندین مدال رنگارنگ آسیایی، جهانی و پارالمپیک با اشاره به اینکه هیج جا امن تر از خانه نیست، بیان داشت: سعی کنید از سفرهای غیرضروری و حتی ضروری پرهیز کنید چرا که دشمن در کمین است.

بهترین ورزشکار زن جهان ادامه داد: مردم عزیز ایران باید مانند همیشه ثابت کنند که از بحران‌ها به خوبی آگاه هستند، تا به سلامتی این بحران هم که دنیا را فرا گرفته است را با سلامتی به پشت سر بگذاریم .

دنیای ارتباطات و نشستن در خانه 

جوانمردی افزود: شرایط به گونه‌ای رقم خورده که در آستانه سال جدید باید در کنار خانواده با فراهم کردن محیطی شاد ایام را سپری کرده و از دید و بازدیدها هم پرهیز کنیم زیرا با وجود دنیای ارتباطات می‌شود با بستگان و دوستان هم احوالپرسی کرد و سال نو را به آنها تبریک گفت.

ساره جوانمردی، سال ۶۳ در شیراز تولد یافت اما معلولیت او باعث نشد که در اراده‌اش برای فتح قله‌های پُر افتخار تاثیر منفی بگذارد و خیلی زود پله‌های ترقی را طی کرد و با کسب ۲ نشان طلا در رشته تپانچه بر بام پارالمپیک ۲۰۱۶ برزیل ایستاد.
او افزون بر اینکه چندین مدال رنگارنگ جهانی، آسیایی و مدال برنز پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن را در کارنامه دارد، عنوان بهترین ورزشکار زن جهان و آسیا را به خود اختصاص داده است.
جوانمردی، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی و کارمند اداره کل ورزش و جوانان فارس است.

بر اساس آخرین آماری که عصر چهارشنبه (بیست و هشتم اسفند ۹۸) اعلام شد، شمار مبتلایان به کرونا در این استان به ۳۸۶ نفر و تعداد متوفیان به ۱۳ نفر رسید.