راه اندازی بخش «مشاوره آنلاین مردمی» در وبگاه اینترنتی ویژه کروناویروس فارس
راه اندازی بخش «مشاوره آنلاین مردمی» در وبگاه اینترنتی ویژه کروناویروس فارس

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از راه اندازی بخش «مشاوره آنلاین» مربوط به بیماری کووید ۱۹ به صورت روزانه، از صبح امروز در وبگاه اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/ خبر داد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «سیدروح الله حسینی» با اعلام این خبر گفت: مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در طی روزهای اخیر […]

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از راه اندازی بخش «مشاوره آنلاین» مربوط به بیماری کووید ۱۹ به صورت روزانه، از صبح امروز در وبگاه اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «سیدروح الله حسینی» با اعلام این خبر گفت: مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در طی روزهای اخیر و در خلال برنامه های آموزش عمومی، با پرسش های مردمی فراوان در خصوص بیماری کووید۱۹ مواجه بود که در همین راستا، برنامه ریزی ها برای پاسخگویی به این مطالبه مردمی، صورت گرفت.

او افزود: این بخش از ابتدای صبح امروز، چهاردهم اسفند در وبگاه اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/ آغاز به کار کرده و تیم پزشکی پیش بینی شده برای این منظور، از ساعت هشت صبح تا ۲۰ هر روز، پاسخگوی پرسش های مردمی هستند.

دکتر حسینی با اشاره به استقبال بالای عمومی از وبگاه اینرنتی ویژه کروناویروس فارس از زمان راه اندازی تاکنون، ادامه داد: در همین راستا از صبح امروز و با راه اندازی این خدمت جدید نیز به حدود ۲۰۰ مورد پرسش عمومی، پاسخ داده شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه انتشار مطالب آموزشی، آمار روزانه مبتلایان به کروناویروس در دنیا، ایران و استان فارس، همچنین اقدامات مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای مهار این بیماری را از دیگر بخش های این وبگاه اینترنتی اعلام کرد./۱۰۱