برگزاری سومین نشست هم اندیشی مسوولان خرم بید در خصوص پیشگیری از ابتلا به کروناویروس
برگزاری سومین نشست هم اندیشی مسوولان خرم بید در خصوص پیشگیری از ابتلا به کروناویروس

مسوولان خرم بید در سومین نشست پیشگیری از ابتلا به کروناویروس در این شهرستان، راهکارهای پیشگیری از این بیماری را بررسی کردند. به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان خرم بید، رییس شبکه با اشاره به حساسیت موضوع گفت: با توجه به پیک اصلی این بیماری در این روزها، باید برای اجرای اقدامات پیشگیرانه […]

مسوولان خرم بید در سومین نشست پیشگیری از ابتلا به کروناویروس در این شهرستان، راهکارهای پیشگیری از این بیماری را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان خرم بید، رییس شبکه با اشاره به حساسیت موضوع گفت: با توجه به پیک اصلی این بیماری در این روزها، باید برای اجرای اقدامات پیشگیرانه تمام تلاش را به کار گیریم.

دکتر «علی رضا شریعتی» با تاکید بر این موضوع که بیماران دارای نقص سیستم ایمنی بیشتر در معرض ابتلا به این ویروس هستند، اضافه کرد: این افراد تا حد امکان فعالیت های خارج از خانه را محدود کرده و در محیط های عمومی رفت و آمد نداشته باشند.

او افزود: در این روزها بازرسی واحدهای بهداشت محیط و غذا و دارو از نانوایی ها، مراکز عرضه و داروخانه ها تشدید شده و با حساسیت بیشتری در حال انجام است.

رییس شبکه بهداشت و درمان خرم بید گفت: رعایت بهداشت فردی، تهیه دستکش یک بار مصرف و نصب در مکان مناسب برای استفاده مشتریان در میوه فروشی ها و نانوایی ها، جمع آوری میز نان سردکن نانوایی ها از پیاده روها در روزهای تعطیلی نانوایی و ساعت های شب، تعطیلی آرایشگاه های زنانه و مردانه تا حد زیادی از ابتلا به این بیماری جلوگیری می کند.

این نشست با حضور فرماندار، امام جمعه، رییس شبکه بهداشت و درمان، رییس مرکز بهداشت، کارشناسان بهداشت و مسوولان سایر ادارات برگزار شد.