شناسایی ۸۳۵ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور
شناسایی ۸۳۵ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: بر اساس نتایج آزمایشگاهی از ظهر دیروز تا امروز، ۸۳۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۳۳۶ نفر رسید. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و به نقل وبدا، دکتر «علیرضا رییسی» در نشست خبری کمیته اطلاع […]

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: بر اساس نتایج آزمایشگاهی از ظهر دیروز تا امروز، ۸۳۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۳۳۶ نفر رسید. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و به نقل وبدا، دکتر «علیرضا رییسی» در نشست خبری کمیته اطلاع رسانی قرارگاه مقابله با کروناویروس در وزارت بهداشت، اظهار داشت: استان تهران در صدر بیشترین موارد ابتلا به کروناویروس جدید(کووید۱۹) در کشور قرار دارد.

او افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ مورد از مبتلایان به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند که مجموع جان باختگان بر اثر این بیماری در کشور به ۷۷ نفر رسید.

معاون بهداشت وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: امروز نشستی با جمعی از مدیران، کارشناسان و متخصصان سازمان جهانی بهداشت، منطقه مدیترانه شرقی این سازمان و کشور چین داشتیم که در این نشست بحث های فنی و تکنیکی در مورد غربالگری و تشخیص کووید۱۹ بررسی شد.

دکتر رییسی اضافه کرد: تاکید سازمان جهانی بهداشت و کارشناسان و متخصصان این سازمان این است که با توجه به جدید بودن ویروس کووید۱۹، همه کشورها، تجربیات خود در پیشگیری و کنترل این بیماری را در اختیار همدیگر قرار دارند. همچنین در این نشست مسائل مرزها و چگونگی پیشگیری، ایزولاسیون، خدمات مراقبت در منزل و داروهای جدید مورد استفاده در بیماران مبتلا به کووید۱۹ مورد بررسی قرار گرفت.