ارایه لیست مراکز درمانی و آزمایشگاه های کشیک ایام تعطیل در سایت دانشگاه علوم پزشکی
ارایه لیست مراکز درمانی و آزمایشگاه های کشیک ایام تعطیل در سایت دانشگاه علوم پزشکی

نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید۱۹ با حضور رییس، معاونان، مدیران، مسوولان ارشد و اعضای ستاد مقابله باکروناویروس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس دانشگاه و اعضای کمیته آخرین اقدامات انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و واحدهای زیرمجموعه در زمینه کروناویروس بررسی و […]

نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید۱۹ با حضور رییس، معاونان، مدیران، مسوولان ارشد و اعضای ستاد مقابله باکروناویروس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس دانشگاه و اعضای کمیته آخرین اقدامات انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و واحدهای زیرمجموعه در زمینه کروناویروس بررسی و تصمیمات لازم در راستای ادامه روند خدمت رسانی در زمینه مقابله با بیماری کووید۱۹ گرفته شد.

در این نشست دکتر «مهرزاد لطفی» رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر خدمت رسانی به مردم در راستای جلوگیری از ابتلا به کروناویروس روند ارایه خدمات از سوی حوزه مختلف دانشگاه را جویا شد.

او با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی به مردم از طریق سایت و سامانه های اطلاع رسانی دانشگاه و رسانه های گروهی استان، اعلام کرد: لیست و اطلاعات مراکز درمانی و آزمایشگاه های کشیک در ایام تعطیل نوروز به صورت روزانه در سایت دانشگاه به نشانی www.sums.ac.ir و وبگاه اینترنتی که ویژه اطلاع رسانی اخبار مربوط به کرونا به نشانی https://corona.sums.ac.ir/ ایجاد شده بارگزاری می شود تا مردم بتوانند با مراجعه به آنها مراکز مدنظر خود را جستجو و برای دریافت خدمات به این مراکز مراجعه کنند.

همچنین در این راستا مقرر شد این امر در زیرنویس های تلویزیونی از شبکه استانی فارس به مردم اطلاع رسانی شود.

رییس دانشگاه از مردم استان خواست با مراجعه به نشانی https://salamat.gov.ir/ برای پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل بیماری کرونا، نظام سلامت کشور را همراهی کنند و با ورود اطلاعات صحیح در مسیر شکست ویروس کرونا نقش اساسی داشته باشیم.

دکتر لطفی افزود: با ورود به این صفحه و تکمیل پرسش های موجود، چنانچه شما مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شوید، پیگیری مراقبت شما از طریق واحدهای بهداشتی و درمانی زیر مجموعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام می شود.

او در ادامه بر رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، پرهیز از تردد غیرضروری و حضور در اماکن شلوغ و پر جمعیت و لزوم در خانه ماندن برای ریشه کنی بیماری کووید۱۹ تاکید کرد.

اعضای کارگروه مقابله با کروناویروس در دانشگاه نیز گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در حوزه های خود را ارایه دادند و در زمینه افزایش اثربخشی برنامه ها در پیشبرد اهداف بسیج ملی مبارزه با کرونا، گفتگو شد.

این نشست امروز دوم فروردین ۹۹ در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار ش