دویست و نود و هشتمین نشست ستاد اجرایی استانی برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع الکترونیک در فارس
دویست و نود و هشتمین نشست ستاد اجرایی استانی برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع الکترونیک، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون بهداشت دانشگاه و نمایندگان دستگاههای اجرایی مرتبط با این برنامه ملی در استان فارس برگزار شد.
تقدیر استاندار فارس از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از کسب عنوان «روابط عمومی منتخب سال ۱۴۰۴» در حوزه اطلاعرسانی و جریانسازی و تقدیر استاندار فارس از این موفقیت خبر داد.
تابآوری، محور پایداری نظام سلامت در بحرانهای نوین
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تبیین ابعاد بحرانهای نوین، تابآوری را نه صرفاً یک رویکرد مدیریتی، بلکه راهبردی اساسی برای حفظ پایداری و ارتقای نظام سلامت دانست و بر ضرورت حفظ سرمایههای انسانی و ظرفیتهای علمی کشور در شرایط بحران تأکید کرد.
همافزایی برای ارتقای سلامت فارس؛ تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر ثبات، عدالت و امیدآفرینی در اجلاس روسای شبکههای بهداشت و درمان استان
در اجلاس یکروزه روسای شبکههای بهداشت و درمان استان فارس که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاورعالی رییس دانشگاه و جمعی از معاونان برگزار شد، ضمن بررسی مهمترین چالشها، دستاوردها و برنامههای حوزه سلامت، بر تقویت عدالت در سلامت، ارتقای رضایتمندی مردم، همافزایی مدیریتی و تداوم خدمترسانی پایدار در سراسر استان تاکید شد.
تلاش برای تقویت و توسعه بخش خصوصی سلامت محور در راستای افزایش خدمات رسانی و رضایت مردم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با حضور در مرکز تشخیصی درمانی سرطان پردیس شیراز، از بخشهای مختلف این مجموعه بازدید و روند ارائه خدمات تخصصی به بیماران سرطانی را ارزیابی کرد.
چگونه قارچهای خودرو و غذاهای کپکزده سلامت انسان را تهدید می کند؟
قارچها و کپکها بخشی طبیعی از محیط زندگی ما هستند، اما برخی از آنها میتوانند سمومی تولید کنند که برای سلامت انسان خطرناک است. مصرف قارچهای خودرو و ناشناخته یا مواد غذایی کپکزده، یکی از منابع مهم مسمومیتهای غذایی بهشمار میرود که گاهی با علائم گوارشی ساده و در موارد شدیدتر با آسیبهای کبدی و کلیوی همراه است.
بهره برداری از ۴۲ پروژه جدید سلامت محور در فارس، همزمان با دهه فجر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با گرامیداشت چهل و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از آغاز به کار 42 پروژه عمرانی سلامت محور در جای جای استان فارس به این مناسبت خبر داد.
مدیران دانشگاه برای ارتقای کیفیت خدمترسانی به مردم تلاش کنند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تأکید بر اینکه ارتقای رضایتمندی مردم محور اصلی مأموریتهای دانشگاه است، گفت: مدیران دانشگاه باید با انسجام مدیریتی، مسئولیتپذیری و رویکردی هدفمند، زمینه ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی را برای مردم فراهم کنند.
۲لوح تقدیر به روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اهدا شد
در اجلاس مدیران روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پاس اطلاع رسانی شایسته در دومین جشنواره بین المللی عکس «ایران جوان» و کسب جایگاه برتر در اجرای قانون «انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات»، تقدیر شد.
بهره برداری از ۵۸ پروژه سلامت فارس در هفته دولت امسال
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به دستاوردهای یکساله این دانشگاه گفت: همزمان با هفته دولت، ۵۸ پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی با اعتباری بیش از دو هزار میلیارد تومان در فارس به بهرهبرداری می رسد.




























