۱۶۰ میلیون تومان تجهیزات به بیمارستان شهید دکتر چمران در راستای مبارزه با بیماری کووید۱۹
۱۶۰ میلیون تومان تجهیزات به بیمارستان شهید دکتر چمران در راستای مبارزه با بیماری کووید۱۹

جامعه دندانپزشکان شیراز، تجهیزاتی به ارزش ۱۶۰ میلیون تومان در راستای مبارزه با بیماری کووید۱۹ را به بیمارستان شهید دکتر چمران اهداء کردند. به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید دکتر چمران، رییس بیمارستان گفت: حمایت مردمی در هر امر نیک و خداپسندانه، بیانگر عظمت روح انسان و جلوه های زیبا و با ارزش آن است، […]

rpt

جامعه دندانپزشکان شیراز، تجهیزاتی به ارزش ۱۶۰ میلیون تومان در راستای مبارزه با بیماری کووید۱۹ را به بیمارستان شهید دکتر چمران اهداء کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید دکتر چمران، رییس بیمارستان گفت: حمایت مردمی در هر امر نیک و خداپسندانه، بیانگر عظمت روح انسان و جلوه های زیبا و با ارزش آن است، امروز شاهد ارسال کمک های جامعه دندانپزشکان استان فارس و شهر شیراز هستیم که نشانگر خلوص و صداقت وصف ناپذیر این نیکوکاران است.

دکتر «سید علی هاشمی» ضمن تقدیر از این عمل خداپسندانه در جمع خیرین دندانپزشک افزود: امیدواریم تا با گسترش دانش و آگاهی مردم درباره ضرورت باقی ماندن در خانه و عدم ترددهای غیر ضروری بتوانیم موجب کاهش شیوع و صدمات احتمالی به افراد مستعد در جامعه شویم.

دکتر «حسین زارعی» مدیر بیمارستان شهید دکتر چمران نیز به نمایندگی از تمامی کارکنان تلاشگر این بیمارستان، از این عمل خیر و انسان دوستانه تشکر کرد و گفت: امیدواریم با پرهیز از مسافرت، تردد، دید و بازدیدهای غیر ضروری به عنوان مهمترین راهکارهای مبارزه با این بیماری، شاهد کاهش شیوع این بیماری در جامعه باشیم.

دکتر «نازیلا شهبازی» رییس جامعه دندانپزشکی ایران شعبه فارس نیز ضمن ابراز خدا قوت، از تلاش شبانه روزی پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان شهید دکتر چمران در مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.

دکتر «احمد هوشمندی» نماینده دندانپزشکان فارس و شهر شیراز نیز ضمن اعلام حمایت تمامی دندانپزشکان استان فارس برای پیوستن به این امر خیر، از زحمات شبانه روزی تمامی کارکنان بیمارستان شهید دکتر چمران تقدیر کرد.

چهار دستگاه مانیتور علایم حیاتی پورتابل، دو دستگاه D.V.T به همراه کاف، عینک محافظ، مواد ضدعفونی کننده، ماسک، لباس ضد ویروس و شیلد و فریم، دستکش جراحی و معاینه، لباس های گان جراحی و پت محلول های شستشوی دست، به ارزش ۱۶۰ میلیون تومان، از سوی جامعه دندانپزشکی شیراز، به بیمارستان شهید دکتر چمران اهدا شد.