اصناف، یکی از خطرناک ترین مکان ها برای انتقال و شیوع کروناویروس
اصناف، یکی از خطرناک ترین مکان ها برای انتقال و شیوع کروناویروس

نشست اتاق اصناف شهرستان سپیدان ویژه بیماری کووید۱۹ با حضور رییس شبکه بهداشت و درمان و دادستان این شهرستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سپیدان، رییس شبکه با اشاره به اپیدمی بیماری کووید۱۹ گفت: کشندگی بیماری آنفلوانزا نسبت به کروناویروس بیشتر است، اما به دلیل شیوع بالاتر کروناویروس، تعداد موارد […]

نشست اتاق اصناف شهرستان سپیدان ویژه بیماری کووید۱۹ با حضور رییس شبکه بهداشت و درمان و دادستان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سپیدان، رییس شبکه با اشاره به اپیدمی بیماری کووید۱۹ گفت: کشندگی بیماری آنفلوانزا نسبت به کروناویروس بیشتر است، اما به دلیل شیوع بالاتر کروناویروس، تعداد موارد مرگ و میر در این بیماری بیشتر خواهد بود.

مهندس «سیاوش کریمی» با تاکید بر اینکه قطع زنجیره و ارتباط انسانی تنها راه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است، اضافه کرد: اصناف به دلیل ارتباط بسیار با افراد و مشتریان، یکی از خطرناک ترین مکان ها برای انتقال و شیوع بیماری کووید۱۹ محسوب می شود.

او از تمام اصناف خواست سلامت خود و مردم را به عنوان اولویت نخست قرار داده و تا عبور از پیک این بیماری از باز کردن صنف خود پرهیز کنند.

در این نشست از سوی دادستان، رییس اتاق اصناف و رییس اداره صمت شهرستان بر مشارکت همگانی تا پایان اپیدمی این بیماری تاکید کردند.