اعلام آمادگی روانپزشکان فارس برای ارائه خدمات روانپزشکی رایگان به مردم
اعلام آمادگی روانپزشکان فارس برای ارائه خدمات روانپزشکی رایگان به مردم

سرپرست مدیریت سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از همکاری انجمن روانپزشکان برای ارائه خدمات روانپزشکی رایگان تا پایان فروردین سال آینده خبر داد. به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، «فریبا رضایی» گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش اضطراب و فشارهای روانی حاصل از آن در […]

سرپرست مدیریت سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از همکاری انجمن روانپزشکان برای ارائه خدمات روانپزشکی رایگان تا پایان فروردین سال آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، «فریبا رضایی» گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش اضطراب و فشارهای روانی حاصل از آن در جامعه، تمهیدات لازم برای ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی روانشناختی و روانپزشکی، در حوزه معاونت بهداشت دانشگاه صورت پذیرفته است.

او افزود: با هماهنگی انجام شده و بر اساس مصوبات کمیته سلامت روان دانشگاه، روانپزشکان حاضر در چهار مرکز شامل بیمارستان ابن سینا به صورت ۲۴ ساعته و در تمام ایام حتی تعطیلات نوروز، درمانگاه امام رضا (ع) در روزهای کاری، کلینیک بیمارستان رسول اعظم(ص) روزهای چهارشنبه در نوبت صبح و کلینیک بیمارستان قطب الدین روزهای پنج شنبه نوبت صبح، آماده ارائه خدمات موردنیاز هم استانی ها در حوزه سلامت روان هستند.

سرپرست مدیریت سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه ادامه داد: با همکاری انجمن روانپزشکان نیز چهارده نفر از روانپزشکان سطح استان برای ارائه خدمات تخصصی رایگان، به افراد ارجاعی از روانشناسان مستقر در مراکز خدمات جامع سلامت دانشگاه، در مطب های خود اعلام آمادگی کردند.

رضایی ضمن بیان اینکه پیش بینی ارائه این خدمات تخصصی تا پایان فروردین سال ۱۳۹۹ صورت گرفته است، تاکید کرد: هم استانی ها برای استفاده از خدمات رایگان، تنها باید از طریق ارجاع روانشناسان مستقر در مراکز خدمات جامع سلامت و با همراه داشتن فرم ارجاع به مطب های معرفی شده مراجعه کنند و در صورت مراجعه مستقیم تعرفه مصوب از فرد دریافت می شود.

او بیان کرد: دکتر «علی فیروزآبادی»، دکتر «علی رضا ملکیان»، دکتر «سید سادات سپهرتاج»، دکتر «علی محمدی»، دکتر «عبدالله نجات بخش»، دکتر «مهدی عبدلی»، دکتر «رابرت فرنام»، دکتر «عباس رفیعی»، دکتر «وحید امدادی»، دکتر «فیروز بخش حبیبی» و دکتر «ایرج هاشم زاده» از شیراز و دکتر «زهرا مهدی پور» از مرودشت، دکتر «امیررضا خدامان» از فسا و دکتر «ساناز بوستانی» از نی ریز، از روانپزشکان داوطلب برای ارایه خدمات مشاوره رایگان به مردم هستند.