تاکید بر هماهنگی بین بخشی برای مبارزه با کرونا در نشست هم اندیشی رییس دانشگاه با مسوولان سازمان صمت فارس
تاکید بر هماهنگی بین بخشی برای مبارزه با کرونا در نشست هم اندیشی رییس دانشگاه با مسوولان سازمان صمت فارس

در نشست هم اندیشی رییس و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با رییس و معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، بر هماهنگی بین بخشی برای مبارزه با کرونا تاکید شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس دانشگاه در این نشست با تقدیر از همدلی و همکاری دستگاه های اجرایی استان در […]

در نشست هم اندیشی رییس و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با رییس و معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، بر هماهنگی بین بخشی برای مبارزه با کرونا تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس دانشگاه در این نشست با تقدیر از همدلی و همکاری دستگاه های اجرایی استان در راستای مقابله با کروناویروس جدید در استان، تقویت هماهنگی بین بخشی سازمان ها را در پیشبرد اهداف تعیین شده در مهار بیماری کووید ۱۹ موثر دانست. دکتر «مهرزاد لطفی» با ارایه گزارشی از آخرین اقدامات مجموعه سلامت فارس برای مقابله با کرونا، دکتر «محمدرضا حیدری» سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه را به عنوان نماینده دانشگاه برای تعامل سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس معرفی کرد.

«ظفر افشون» سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و معاون گردشگری، هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری فارس نیز در این نشست از توزیع الکل و مواد ضدعفونی کننده در استان تحت نظارت بازرسان استانداری فارس خبر داد و پیگیر توزیع مواد ضدعفونی کننده موردنیاز در استان شد.

دکتر «مهرداد شریفی» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز در این نشست، گزارشی از روند پیگیری های مدیران و مسوولان معاونت توسعه دانشگاه برای تهیه و تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده در استان ارایه داد.

تقدیر رییس سازمان صمت از مدافعان سلامت فارس

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با تقدیر از مدافعان سلامت فارس که در خدمت رسانی به مردم در خط مقدم سلامت قرار دارند، هدف از این نشست را افزایش تمرکز بر تولید الکل، مواد ضدعفونی کننده و ماسک، همچنین افزایش مراکز تولیدکننده اقلام موردنیاز مردم به چرخه تولید استان دانست.

مهندس «حمیدرضا ایزدی» از تعامل معاونان سازمان صمت با اعضای ستاد مبارزه با کرونا در دانشگاه خبر داد و برای تلاش مسوولان این سازمان در تسهیل امور بین بخشی و رفع نیازهای استان به اقلام موردنیاز، اعلام آمادگی کرد.

بررسی روند توزیع الکل در فارس، فعالیت بازرگانان و مراکز تولیدکننده مواد ضدعفونی کننده در استان و نظارت بازرسان فنی سازمان صمت در استان بر توزیع مواد ضدعفونی کننده، از دیگر موضوعات مطرح شده از سوی مهندس ایزدی در این نشست بود.