ضدعفونی روزانه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اقلید برای پیشگیری از کروناویروس
ضدعفونی روزانه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اقلید برای پیشگیری از کروناویروس

بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اقلید روزانه و در چند نوبت با محلول «هیپوکلریت سدیم» رقیق شده از سوی کارکنان خدمات ضدعفونی می شود. به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اقلید، رئیس بیمارستان گفت: ضدعفونی و گندزدایی تمامی سطوح، کف و دیوارهای بیمارستان، سرویس های بهداشتی، پله ها، آسانسور و بخش های اداری و درمانی روزانه […]

بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اقلید روزانه و در چند نوبت با محلول «هیپوکلریت سدیم» رقیق شده از سوی کارکنان خدمات ضدعفونی می شود.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اقلید، رئیس بیمارستان گفت: ضدعفونی و گندزدایی تمامی سطوح، کف و دیوارهای بیمارستان، سرویس های بهداشتی، پله ها، آسانسور و بخش های اداری و درمانی روزانه و در چند نوبت با نظارت مسوول واحد بهداشت محیط انجام می شود.

دکتر «عبدالشهید مغانی نسب» با توجه به کمبود مواد ضدعفونی در بازار گفت: مردم می توانند برای ضدعفونی سطوح و سرویس های بهداشتی در منزل و محل کار از وایتکس رقیق شده محلول ضدعفونی موردنظر را تهیه و استفاده کنند.

او اضافه کرد: بهترین و موثرترین راه ضدعفونی دست ها، شستن با آب گرم و صابون است، بنابراین برای ضدعفونی نیازی به خرید الکل و مواد هندراب نیست.