انفجار سیلندر گاز دو مجروح بر جای گذاشت
انفجار سیلندر گاز دو مجروح بر جای گذاشت

نشت گاز از سیلندر ۱۱ کیلویی باعث انفجار در منزل مسکونی و مصدومیت دو شهروند شد. به گزارش پگاه خبر به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، صدای انفجاری ساعت ۱۲:۵۷ دقیقه دیروز در یک ساختمان مسکونی شنیده شد که باعث شد همسایگان سراسیمه از واحدهای مسکونی خود به بیرون از ساختمان بگریزند. آنان سریعا برای […]

نشت گاز از سیلندر ۱۱ کیلویی باعث انفجار در منزل مسکونی و مصدومیت دو شهروند شد.


به گزارش پگاه خبر به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، صدای انفجاری ساعت ۱۲:۵۷ دقیقه دیروز در یک ساختمان مسکونی شنیده شد که باعث شد همسایگان سراسیمه از واحدهای مسکونی خود به بیرون از ساختمان بگریزند. آنان سریعا برای درخواست امداد با آتش نشانی تماس گرفتند که ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه ۸ این سازمان را به گویم روانه کرد.


براساس گزارش اعلام شده از این حادثه یک واحد مسکونی در ساختمان سه طبقه بر اثر نشت گاز هنگام تعویض اتصالات سیلندر گاز ۱۱ کیلویی در آشپزخانه به یکباره با صدای شدیدی دچار انفجار شد.


این انفجار که با حریق سیلندر گاز و شکسته شدن شیشه های منزل مسکونی همراه بود، منجر به سوختگی مرد ۳۴ ساله و نوجوان ۱۰ ساله ساکن در این منزل مسکونی از ناحیه ی هر دو دست و صورت شد.


آتش نشانان به محض حضور در محل، با قطع برق ساختمان وارد واحد مسکونی شدند و همزمان با اطفا حریق سیلندر با پتوی نم دار، پس از ایمن سازی این مکان تا رسیدن عوامل اورژانس در محل، اقدامات اولیه ی درمانی را برای مصدومان انجام دادند.


پس از حضور عوامل اورژانس و تحویل مصدوم و انتقال آن به مرکز درمانی، نیرو های آتش نشانی به ایمن کردن کامل محل پرداختند و سیلندر گاز را در محیط باز تخلیه کردند.


تیم اطفایی در پایان تذکرات لازم را به ساکنان این ساختمان ارائه کردند.