بهره مندی روستای برمشور علیا و سفلی بخش مرکزی شیراز از خدمات شهرداری شیراز
بهره مندی روستای برمشور علیا و سفلی بخش مرکزی شیراز از خدمات شهرداری شیراز

رییس کمیسیون برنامه و بودجه ، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز در یکصد و پنجاهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز از تصویب ارائه خدمات شهرداری شیراز به روستاهای برمشور علیا و سفلی خبر داد. 

به گزارش پگاه خبر، افسانه خواست خدایی با بیان اینکه:مستحضرید باتوجه به ماده ۷۳ قانون شهرداری درآمد هر شهرداری منحصرا باید به مصرف همان شهر برسد، منتها سالهاست که مردم روستای برمشور علیا و سفلی به جهت همجواری با سایت بزرگ دفن زباله شهر شیراز متحمل مشکلات عدیده ای گردیده اند که مرتبط با این سایت می باشد .ضمن اینکه در زمان راه اندازی سایت برمشور بر اساس قراردادی ، شهرداری متعهد به ارائه برخی خدمات به ساکنین روستای برمشور علیا و سفلی گردیده بود که متاسفانه تا کنون اجرا نگردیده است.

وی افزود: به زودی این دو روستا از خدمات شهرداری شیراز بهره مند خواهند شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز یادآور شد: بر اساس این مصوبه هرگونه هزینه کرد را پس از تعیین برآورد و انطباق ردیف اعتباری در بودجه مصوب شهرداری شیراز و با موافقت شورای اسلامی شهر شیراز توسط شهرداری اقدام می گردد.

خواست خدایی در پایان خاطر نشان کرد: روستاهای یاد شده خارج از محدوده شهری می باشند، اما به جهت استقرار سایت دفن زباله عملا بخش عظیمی از خدمات دفن زباله و پسماند شهر شیراز ، در روستای برمشور انجام می گردد که عمدتا تاثیر گذاری نامطلوب نیز بر آن محل داشته است.

انتهای پیام/