رتبه نخست دانشکده پزشکی به مرحله نهایی جشنواره بین المللی سیمرغ
رتبه نخست دانشکده پزشکی به مرحله نهایی جشنواره بین المللی سیمرغ

به گزارش پگاه خبر؛دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، دکتر «کوروش عزیزی» با اعلام این خبر گفت: این دانشگاه موفق شد تا رتبه نخست تعداد آثار راه یافته به مرحله نهایی جشنواره فرهنگی بین المللی سیمرغ را از آن خود سازد. او افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق شد تا در یازدهمین […]

به گزارش پگاه خبر؛دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، دکتر «کوروش عزیزی» با اعلام این خبر گفت: این دانشگاه موفق شد تا رتبه نخست تعداد آثار راه یافته به مرحله نهایی جشنواره فرهنگی بین المللی سیمرغ را از آن خود سازد.
او افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق شد تا در یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ با راهیابی ۵۲ اثر به بخش نهایی، مقام نخست راهیابی به مرحله نهایی این جشنواره را به نام خود ثبت کند.
دکتر عزیزی توضیح داد: بر اساس اعلان رسمی دبیرخانه این جشنواره بین المللی، ۹ اثر در بخش ادبی، ۱۵ اثر در بخش نمایش، پنج اثر در بخش فیلم، پنج اثر در بخش موسیقی و ۱۸ اثر در بخش هنرهای تجسمی از این دانشگاه به عنوان آثار برتر، به فینال رقابت ها راه یافته اند.
او اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تعداد ۵۴۴ اثر ثبت شده را راهی این رویداد بزرگ فرهنگی کرد که از این میان، تعداد ۵۱۱ اثر مربوط به آثار دانشجویی، ۱۳ اثر متعلق به کارکنان و ۲۰ اثر دیگر را نیز اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه تولید و ثبت کرده بودند.
این مقام مسوول در دانشگاه اعلام کرد: مرحله اختتامیه بخش های «ادبی»، «هنرهای تجسمی» و «فیلم» نیز روز یازدهم آذر سال جاری و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان رضوی در شهر مشهد مقدس برگزار می شود.
دانشگاه های علوم پزشکی تبریز، کرمانشاه و مازندران نیز هر یک با ثبت ۴۹، ۳۷ و ۳۱ اثر به ترتیب مقام های دوم تا چهارم این مرحله را از آن خود ساختند.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی