تاکید رییس دانشگاه بر اجرای قوانین اصول فاصله گذاری اجتماعی در زمان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی
تاکید رییس دانشگاه بر اجرای قوانین اصول فاصله گذاری اجتماعی در زمان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در هشتاد و پنجمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، با توجه به راه اندازی مجدد سیستم حمل و نقل عمومی از سوی شهرداری، مردم باید اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» با تبریک […]

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در هشتاد و پنجمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، با توجه به راه اندازی مجدد سیستم حمل و نقل عمومی از سوی شهرداری، مردم باید اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» با تبریک به مناسبت عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران، از اعضای این ستاد خواست تا با توجه به اعلام راه اندازی سیستم حمل و نقل عمومی با هماهنگی شهرداری، فرآیند توزیع و فروش ماسک در ایستگاه ها با مشارکت بخش خصوصی تبیین شود.

او در این نشست با قدردانی از تلاش مسوولان برای پیگیری در خصوص نمونه گیری در آزمایشگاه های تشخیصی کروناویروس در فارس در دو روز تعطیل گذشته، اجرای صحیح مصوبات این نشست را مورد تاکید قرار داد.

دکتر لطفی ادامه داد: با توجه به بازگشایی دانشکده ها و خوابگاه ها، برای قطع زنجیره انتقال کروناویروس، برنامه ریزی برای انجام نمونه گیری از کارکنان شاغل در مراکز آموزشی دانشگاه و دانشجویان مستقر در خوابگاه ها در دستور کار قرار گرفت.

او اضافه کرد: لازم است با هدف از سَرگیری فعالیت های درمانگاه های خصوصی، بر اساس نظر معاونت درمان دانشگاه، فعالیت شبانه روزی درمانگاه های منتخب برنامه ریزی شود.

رییس دانشگاه اعلام بازگشت ساعات کاری کارکنان به وضعیت پیش از کرونا از دهم خرداد سال جاری، بر اساس مصوبه کشوری را در دستور کار این ستاد قرار داد.

دکتر لطفی در ادامه ضمن اعلام انجام هزار و ۲۴۶ مورد نمونه تست کرونا طی روز گذشته در فارس، به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، موارد مثبت قطعی و تجمعی مبتلایان در فارس و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس در استان در دو روز تعطیل گذشته پرداخت.

دیگر معاونان و مدیران ارشد دانشگاه نیز به بیان توضیحاتی درباره اقدامات حوزه خود در راستای بسیج ملی مبارزه با کروناویروس در فارس پرداختند و مقرر شد تا با توجه به بازگشایی دانشکده ها، توزیع اقلام حفاظت فردی از سوی معاونت آموزشی دانشگاه انجام شود.

هشتاد و پنجمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی شیراز صبح امروز، ششم خرداد، در دفتر ریاست دانشگاه و با حضور معاونان، مدیران و مسوولان ارشد دانشگاه برگزار شد.