وضعیت برگزاری امتحانات پایان سال دانش آموزان مشخص شد
وضعیت برگزاری امتحانات پایان سال دانش آموزان مشخص شد

حاجی‌میرزایی به تشریح تصمیمات این وزارتخانه برای برگزاری آزمون پایان سال دانش آموزان پرداخت. محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره چگونگی برگزاری امتحانات دانش آموزان  در سال تحصیلی جاری اظهار کرد: با توجه به تعطیلاتی که برای مقابله با شیوع کرونا ویروس در نظر گرفته شد ۴ تا ۶ هفته به سال تحصیلی […]

حاجی‌میرزایی به تشریح تصمیمات این وزارتخانه برای برگزاری آزمون پایان سال دانش آموزان پرداخت.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره چگونگی برگزاری امتحانات دانش آموزان  در سال تحصیلی جاری اظهار کرد: با توجه به تعطیلاتی که برای مقابله با شیوع کرونا ویروس در نظر گرفته شد ۴ تا ۶ هفته به سال تحصیلی اضافه می‌شود و دانش آموزان باید با آموزش مجازی و تلویزیونی محتوای آموزشی را کاملاً تعلیم ببینند.

او ادامه داد: هیچ بخشی از کتاب درسی امسال حذف نمی‌شود و تمام محتوای آموزشی از طریق معلمان برای دانش‌آموزان تدریس خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش از برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان به صورت حضوری خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تمام دانش‌آموزان همزمان در این آزمون شرکت نمی‌کنند و امکان فاصله گذاری اجتماعی وجود دارد برگزاری آزمون به طور حضوری مانعی ندارد.

حاجی‌میرزایی تصریح کرد: البته چنانچه وزارت بهداشت پروتکل سخت تری را برای فاصله گذاری اجتماعی در نظر بگیرد تابع تصمیمات آن هستیم.او درباره وضعیت برگزاری امتحانات دانش آموزان پایه ششم هم گفت: امتحانات این پایه لغو و ارزشیابی آن به صورت کیفی- توصیفی خواهد بود.