شناسایی ۱۲۵ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان فارس و افزایش مبتلایان به ۱۴۰۸ نفر
شناسایی ۱۲۵ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان فارس و افزایش مبتلایان به ۱۴۰۸ نفر

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۱۲۵ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» گفت: از ۹۸۴ نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تشخیصی، ۱۲۵ مورد مثبت گزارش شده که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس […]

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۱۲۵ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» گفت: از ۹۸۴ نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تشخیصی، ۱۲۵ مورد مثبت گزارش شده که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به یک هزار و ۴۰۸ نفر رسیده است.

او با بیان اینکه متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ مورد فوتی به دلیل ابتلا به کروناویروس در استان گزارش شده است، افزود: تاکنون ۴۰ نفر در استان جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا ویروس از دست دادند.

معاون بهداشت دانشگاه بیان کرد: ۶۵۳ نفر از مبتلایان به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند و ۴۱۸ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

دکتر همتی از عموم مردم فارس خواست تا رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی، در خانه ماندن و پرهیز از ترددهای غیرضرور را جدی بگیرند، زیرا تا زمانی که مردم بدون توجه به موازین بهداشتی در حال تردد هستند، ویروس کرونا نیز در حال انتقال است.