ساخت سیستم ضدعفونی دستگاه‌های خودپرداز در شیراز
ساخت سیستم ضدعفونی دستگاه‌های خودپرداز در شیراز

مدیر یکی از تیم‌های مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی فارس، از ساخت نمونه اولیه سیستمی مخصوص ضدعفونی دستگاه‌های خودپرداز با حمایت جهاددانشگاهی خبر داد. دکتر سید محمدجواد غاضی گفت: تیم فنی این گروه متشکل از ۴ متخصص است که در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان فارس شروع به فعالیت کرد. غاضی اضافه کرد: با […]

مدیر یکی از تیم‌های مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی فارس، از ساخت نمونه اولیه سیستمی مخصوص ضدعفونی دستگاه‌های خودپرداز با حمایت جهاددانشگاهی خبر داد.

دکتر سید محمدجواد غاضی گفت: تیم فنی این گروه متشکل از ۴ متخصص است که در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان فارس شروع به فعالیت کرد.

غاضی اضافه کرد: با راهنمایی مدیر سفتا و حمایت رئیس جهاددانشگاهی استان فارس و با توجه به نیاز امروز، برنامه طراحی و تولید دستگاهی برای ضدعفونی سیستم‌های خودپرداز در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه تولید این دستگاه توسط با توجه به محدودیت‌های دوران تحریم و شرایط حاکم بر جهان به واسطه شیوع کروناویروس، با تلاشی جهادی انجام و محقق شده است، خاطرنشان کرد: این دستگاه با حداقل هزینه ممکن و با استفاده از توان تخصصی بومی، طراحی و تولید شده است.

غاضی با یادآوری این نکته که تیم فنی تحت مدیریت او، در حوزه برق، الکترونیک و تجهیزات پزشکی فعالیت می‌کند، گفت: دستگاه تولید شده نمونه اولیه محسوب می‌شود که با موفقیت تست شده است.

این متخصص برق و الکترونیک گفت: دستگاه تولید شده، قابلیت استفاده در اماکن مختلف نظیر جایگاه‌های عرضه سوخت، ورودی فروشگاه‌ها، ادارات و گیت‌های قطار شهری و … را دارد.

غاضی با اشاره به نامگذاری سال به نام جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، این اقدام را گامی مهم در راستای رفع نیاز داخلی به تجهیزات مختلف دانست که با حمایت جهاددانشگاهی فارس برداشته شده است.

این متخصص حوزه برق و الکترونیک، گفت: برای تولید انبوه این دستگاه نیازمند حمایت سرمایه‌گذاران در بخش‌های دولتی و خصوصی نظیر بانک‌ها و … هستیم.