در دوازدهمین روز از فروردین انجام شد؛ بیش از ۵۶ هزار مورد تب سنجی در فارس
در دوازدهمین روز از فروردین انجام شد؛ بیش از ۵۶ هزار مورد تب سنجی در فارس

نماینده هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه از انجام ۵۶ هزار و ۲۰۰ مورد تب سنجی در فارس، در دوازدهمین روز از فروردین خبر داد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «محمدرضا حیدری» در نشست ستاد نوروزی دانشگاه که امروز برگزار شد، با معرفی اقدامات […]

نماینده هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه از انجام ۵۶ هزار و ۲۰۰ مورد تب سنجی در فارس، در دوازدهمین روز از فروردین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «محمدرضا حیدری» در نشست ستاد نوروزی دانشگاه که امروز برگزار شد، با معرفی اقدامات ۲۴ ساعت گذشته در حوزه سلامت فارس، خدمات رسانی به دو هزار و ۷۷۰ بیمار مراجعه کننده به بخش اورژانس بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی را از جمله این خدمات برشمرد.

او ادامه داد: ضمن انجام ۱۳۵ عمل جراحی در دوازدهمین روز از فروردین و ارائه خدمت به ۸۶ بیمار دارای علایم تنفسی و ۶۴ بیمار دارای علایم گوارشی، ۴۰ مصدوم سوانح ترافیکی که به بخش اورژانس بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی مراجعه کرده بودند، از خدمات درمانی بهره مند شد.

نماینده هیات رئیسه دانشگاه ارائه ۵۶۶ مورد مشاوره روانشناختی و آموزش اصول بهداشتی به هزار و ۲۴۲ نفر در استان را از خدمات حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز طی ۲۴ ساعت گذشته عنوان کرد و ادامه داد: ۱۵ مورد بازدید از پایانه های مسافربری و هزار و ۹۸۳ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، از دیگر خدمات تیم های بهداشتی دانشگاه در این روز بوده است.

دکتر حیدری در ادامه از ۴۳ مورد ماموریت تیم های واکنش سریع استان در این روز خبر داد.

به گفته این مقام مسوول، نیروهای اورژانس استان نیز در این روز علاوه بر انجام دو پرواز بالگرد برای انتقال مصدومان سوانح غیرترافیکی، در ۲۵۶ ماموریت غیرترافیکی . ۳۴ ماموریت ترافیکی در جاده های استان ارائه خدمت کرده اند.

او تعداد مصدومان بستری سوانح ترافیکی در دوازدهمین روز از فرودین را ۵۶ نفر اعلام کرد و افزود: ۲۰ نفر نیز با کمک نیروهای اورژانس، به صورت سرپایی مداوا شدند.

نماینده هیات رئیسه دانشگاه همچنین از انجام ۳۷۷ ماموریت غیرترافیکی و ۳۵ ماموریت مربوط به سوانح ترافیکی در شهرهای استان، به عنوان دیگر زنجیره خدمات نیروهای اورژانس فارس در دوازدهمین روز از فروردین امسال یاد کرد.