دیدار مسوولان شبکه بهداشت و درمان کازرون با فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج سپاه و تیپ تکاور امام سجاد(ع) این شهرستان
دیدار مسوولان شبکه بهداشت و درمان کازرون با فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج سپاه و تیپ تکاور امام سجاد(ع) این شهرستان

رییس و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون به مناسبت میلاد با سعادت ابا عبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار، با فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج سپاه و تیپ تکاور امام سجاد(ع) کازرون دیدار کردند. به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییس شبکه در دیدار با فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج سپاه و […]

رییس و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون به مناسبت میلاد با سعادت ابا عبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار، با فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج سپاه و تیپ تکاور امام سجاد(ع) کازرون دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییس شبکه در دیدار با فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج سپاه و تیپ تکاور امام سجاد(ع) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، پاسداران را نماد ایثار، از خود گذشتگی و بصیرت عنوان کرد و افزود: در کارنامه چهل و یک ساله انقلاب اسلامی شاهد تلاش ها و از خود گذشتگی های نیروهای بسیج و سپاه در حوادث مختلف بوده و هستیم.

دکتر «بندر برامکی» با تقدیر از مشارکت سپاه پاسداران و همراهی با مجموعه سلامت در بسیج ملی مقابله با کروناویروس، گندزدایی اماکن عمومی از سوی نیروهای بسیج سپاه و برگزاری رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی شهدای مدافع سلامت از سوی تیپ تکاور امام سجاد(ع) کازرون را از جمله این اقدامات ارزشمند برشمرد و ابراز امیدواری کرد با مشارکت و همراهی بسیجیان و پاسداران با کارکنان بهداشت و درمان، بحران شیوع کرونا را با موفقیت سپری کنیم و در ارتقای سطح سلامت مردم شهرستان موفق باشیم.

در این دیدار دکتر «سجاد شرافت» سرپرست و «اعظم حورزاد» رییس خدمات پرستاری بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) و «حجت الله محمدی» مسوول حراست شبکه بهداشت و درمان کازرون نیز حضور داشتند.