یک هزار بسته بهداشتی به سپاه فجر استان فارس اهدا می شود
یک هزار بسته بهداشتی به سپاه فجر استان فارس اهدا می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد: یک هزار بسته بهداشتی به سپاه فجر استان فارس اهدا می شود. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» با تقدیر از خدمات سپاهیان فجر استان فارس در مشارکت با مجموعه سلامت استان برای مهار کروناویروس، اهدای بسته های بهداشتی شامل ژل های ضدعفونی، […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد: یک هزار بسته بهداشتی به سپاه فجر استان فارس اهدا می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» با تقدیر از خدمات سپاهیان فجر استان فارس در مشارکت با مجموعه سلامت استان برای مهار کروناویروس، اهدای بسته های بهداشتی شامل ژل های ضدعفونی، ماسک، دستکش و بروشورهای آموزشی را تلاشی در راستای افزایش دسترسی نیروهای فعال در مهار کروناویروس به تجهیزات پیشگیرانه و افزایش ایمنی و سلامت آنان عنوان کرد.

او افزود: از ابتدای اپیدمی کروناویروس در کشور و استان فارس، سازمان ها و نهادهای بسیاری با مجموعه سلامت فارس همکاری صمیمانه داشته اند که جا دارد از این تلاش های قدردانی شود و سپاهیان فجر استان نیز از پیشگامان این امر بوده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بار دیگر از عموم مردم استان فارس خواست تا با رعایت موازین بهداشتی و پایبندی به قرنطینه خانگی به عنوان اصل مهم مهار کروناویروس، ضمن تامین سلامت خود و خانواده ها، در تسریع قطع چرخه انتقال این بیماری سهیم شوند.