شهردار نانجینگ چین: شیراز بزودی بر کرونا غلبه می‌کند
شهردار نانجینگ چین: شیراز بزودی بر کرونا غلبه می‌کند

شهردار شهر نانجینگ چین در پیامی خطاب به شهردار و اهالی شیراز، اعلام کرد: مطمئنا شیراز بزودی بر همه‌گیری ویروس کرونا غلبه می کند. هان لیمینگ،شهردار شهر نانجینگ چین در این پیام خطاب به حیدر اسکندرپور نوشته است: در زمان شیوع ویروس کرونا، از سوی شهرداری شیراز پیام تسلیت دریافت کردیم که در حافظه شهرمان […]

شهردار شهر نانجینگ چین در پیامی خطاب به شهردار و اهالی شیراز، اعلام کرد: مطمئنا شیراز بزودی بر همه‌گیری ویروس کرونا غلبه می کند.

هان لیمینگ،شهردار شهر نانجینگ چین در این پیام خطاب به حیدر اسکندرپور نوشته است: در زمان شیوع ویروس کرونا، از سوی شهرداری شیراز پیام تسلیت دریافت کردیم که در حافظه شهرمان با قدرشناسی فراوان ثبت خواهد شد، با تلاش های بی وفقه،  پیش گیری از شیوع و کنترل ویروس کرونا در نانجینگ شتاب گرفته و توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرمان به سرعت در حال بهبود است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری شیراز در ادامه این پیام عنوان شده که دوستان گرانقدر باعث از بین رفتن فاصله ها می شوند و هم اکنون ما نگران شیوع و گسترش این ویروس در ایران و مبتلایان تایید شده در شیراز هستیم.

هان لیمینگ آورده است: شهر نانجینگ نیز با شیراز همدرد است و تسلیت عمیق خود را به شیراز و همه شهروندانتان ابراز می دارد.

شهردار نانجینگ در این پیام آورده است: ما تمایل داریم تجارب خود را با شهر شیراز مبادله کنیم و به اشتراک بگذاریم تا به همراه هم بر ویروس کرونا غلبه کنیم، عمیقا معتقدم با مدیریت شما، مطمئنا شیراز به زودی بر همه گیری این بیماری غلبه می کند.

در این پیام ذکر شده: همچنین معتقدم با پایان یافتن این شیوع،  فصل جدیدی از همکاری های عملی و روابط دوستانه عمیق بین ما آغاز می شود.

شهر نانجینگ چین در اردیبهشت سال ۹۷ با شیراز خواهرخوانده شد.

نانجینگ با بیش از ۸ میلیون جمعیت یکی از چهار پایتخت باستانی چین به شمار می رود.

شهردار شیراز پیش از این و در هنگام شیوع ویروس کرونا در این شهر با ارسال پیامی با شهردار و شهروندان شهر نانجینگ ابراز همدردی کرده بود.