کمک خیرین سلامت اقلید به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) در جهت مقابله با کرونا
کمک خیرین سلامت اقلید به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) در جهت مقابله با کرونا

خیرین عرصه سلامت اقلید در راستای حفاظت از سلامت کادر درمانی در مقابله با کرونا، اقلام مختلف بهداشتی به ارزش هشتاد میلیون تومان به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اقلید اهدا کردند. به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اقلید، رییس بیمارستان گفت: از سوی خیرین تامین سلامت اقلید هشتاد میلیون تومان وسایل حفاظتی و مواد ضدعفونی […]

خیرین عرصه سلامت اقلید در راستای حفاظت از سلامت کادر درمانی در مقابله با کرونا، اقلام مختلف بهداشتی به ارزش هشتاد میلیون تومان به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اقلید اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اقلید، رییس بیمارستان گفت: از سوی خیرین تامین سلامت اقلید هشتاد میلیون تومان وسایل حفاظتی و مواد ضدعفونی کننده خریداری و به بیمارستان اهدا شده که این وسایل و لوازم حفاظتی برای استفاده پزشکان، کادر درمانی و نیروهای خدماتی بیمارستان برای حفظ سلامتی و افزایش اطمینان از کاهش احتمال ابتلا به بیماری کووید۱۹ است.

دکتر «عبدالشهید مغانی نسب» افزود: این اقلام اهدایی شامل دستکش و لباس ضد آب به مبلغ ده میلیون تومان، چکمه و گان به مبلغ چهارده میلیون تومان، لباس حفاظتی و ماسک M۳ به مبلغ چهل و هفت میلون تومان و محلول ضدعفونی کننده دست و الکل به مبلغ ۹ میلیون تومان است.

او ادامه داد: ماسک M۳ یکی از مهمترین و کاربردی ترین وسایل اهدایی است که برای استفاده کادر درمانی که به طور مستقیم با بیماران مبتلا به کرونا در تماس هستند، کاربرد فراوانی دارد؛ این ماسک فیلتردار نصف صورت که محل ورود هوا به بدن است را به طور کامل پوشش می دهد و از راه فیلترهای تعبیه شده در ماسک هوای سالم و بدون آلودگی وارد ریه ها می شود.

دکتر مغانی نسب از تمام خیرین عرصه سلامت که همیشه در شرایط سخت یاور مجموعه سلامت هستند، قدردانی کرد.