بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ارسال بیانیه ای، فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، متن بیانیه به این شرح است: تاریخ ایران اسلامی یادآور روزهای بزرگ، پرافتخار و لحظه ‌های حساس و سرنوشت ‌سازی است که بر پیشانی آن نام سربازان و پاسداران […]

بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ارسال بیانیه ای، فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، متن بیانیه به این شرح است:

تاریخ ایران اسلامی یادآور روزهای بزرگ، پرافتخار و لحظه ‌های حساس و سرنوشت ‌سازی است که بر پیشانی آن نام سربازان و پاسداران حضرت روح الله می درخشد. پاسدارانی که در تبعیت از ولی فقیه و رهبر عظیم الشأن انقلاب با ایمان و عمل انقلابی، بصیرت نافذ و شجاعت و سلحشوری کم نظیر، جبهه دشمنان انقلاب اسلامی را طی ۴۱ سال گذشته مات و مبهوت نقش آفرینی های شگفت آور خود ساخته‌اند.

سرافرازی پاسداران انقلاب با سایر نیروهای مسلح و مدافعین انقلاب و کشور در میدان های پرخطر و پرتهدید در طول عمر انقلاب، مرهون پیوند عمیق آنان با عاشورا و فرهنگ مقاومت است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ایثارگران و جانبازان صبور، منظومه‌ ای از رشادت ‌ها و مجاهدت‌ هایی هستند که آرمان آنها پاسداری از رسالت حسین بن علی (علیه السلام) بزرگ پاسدار اسلام و فرهنگ عاشورا در عصر جاهلیت مدرن است.

کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمایشگر عظمت و تجربه ملت ایران است که در سرلوحه اوراق آن واژه «مجاهدت»، «مقاومت»، «بصیرت» و «بالندگی» برترین فرزندان این ملت می درخشد و هر انسان مجاهد و شیفته عدالت و معنویت را مجذوب خود می سازد.

بسیج جامعه پزشکی دانشگاه ضمن بزرگداشت یاد و خاطره بزرگ پاسدار ایران زمین سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی»، میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و روز پاسدار و میلاد خجسته حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) و روز جانباز را به آحاد فرماندهان، کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جانبازان صبور و غیور، رزمندگان اسلام و پیشکسوتان دفاع مقدس تبریک عرض نموده و اعلام می دارد: پاسداران انقلاب اسلامی همواره «انقلابی زیستن» و «انقلابی ماندن» را راهبرد مستمر خود قلمداد و با ایمان و عمل انقلابی و بصیرت نافذ و هوشمندی در تمامی زمان ها و مکان ها، تحت منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ‌ای (مدظله العالی) هرگز اجازه نخواهند داد استحکام تشکیلاتی و هویت انقلابی و معنوی آنان از مسیر اصلی و راستین منحرف شود و به فضل الهی این مجموعه‌ ارزشی و انقلابی همچنان در مسیر دفاع از انقلاب و تمامیت آن و هدف ‌های نظام اسلامی بر دشمنان ملت ایران فائق خواهد آمد.

کانون بسیج جامعه پزشکی

دانشگاه علوم پزشکی شیراز

شعبان المعظم ۱۴۴۱