اعلام آمادگی همسران شهدای استان فارس برای فعالیت در عرصه جهاد سلامت
اعلام آمادگی همسران شهدای استان فارس برای فعالیت در عرصه جهاد سلامت

به گزارش پگاه خبر، انجمن همسران شهدای استان فارس با صدور پیامی خطاب به استاندار فارس از خدمات دست اندرکاران و حافظان سلامت تقدیر کردند . متن پیام انجمن همسران شهدای استان فارس به شرح زیر است : بسم الله الرحمن الرحیم حضور محترم استاندار فرهیخته فارس جناب آقای دکتر عنایت اله رحیمی با سلام […]


به گزارش پگاه خبر، انجمن همسران شهدای استان فارس با صدور پیامی خطاب به استاندار فارس از خدمات دست اندرکاران و حافظان سلامت تقدیر کردند .

متن پیام انجمن همسران شهدای استان فارس به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور محترم استاندار فرهیخته فارس جناب آقای دکتر عنایت اله رحیمی

با سلام و تحیات و عرض تبریک عید مبعث و آغاز سال نو
همانطور که استحضار دارید؛ شیوع ویروس واگیردار کرونا در کشور و استان فارس و ابتلای شماری از هموطنان به این ویروس جدید و جان‌باختن تعدادی از اقشار مختلف مردم  عزیز، موجب حزن  و اندوه شده است. در این میان، ایثار و همدلی مؤمنان و همراهی با مجاهدت‌های شبانه‌روزی ستاد مبارزه با کرونا در استان فارس و در راس آن جنابعالی و همینطور پزشکان، پرستاران و کارکنان در مراکز درمانی صحنه‌هایی زیبا و پرافتخار در استان، رقم زده است.

انجمن همسران شهدای استان، به نیابت از خاندان بزرگ و معظم شهدا و ایثارگران، ضمن قدردانی از همه ایثارها و مجاهدت‌های مردم و مسئولان و کادر بهداشت و سلامت استان، یاد آوری می نماید که این انجمن دوشادوش شما خدمتگذاران، با جدیت، در راستای اهداف ستاد، به ارائه روشنگری و اقدامات پیشگیرانه و آموزش های لازم، از جمله توصیه های بهداشتی در فضای مجازی، با حضور نخبگان شاهد و ایثارگر، پرداخته است.

امید است؛ در این موقعیت حساس و خطیر، همگی به پیروی از رهبری معظم انقلاب دام ظله العالی و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، با دقت و تعهد کافی به  توصیه‌های بهداشتی و پیشگیرانه مسئولان از جمله رعایت بهداشت فردی، ماندن در منزل و اجتناب از سفر عمل کنیم.

در خاتمه، بر خود فرض میدانیم؛ صمیمانه شاکر و قدردان حضرتعالی و عزیزانی باشیم که با سازماندهی در گروه‌های جهاد سلامت و حضور شبانه‌روزی خود، عاشقانه و شجاعانه به میدان مبارزه و کمک به نظام سلامت شتافته، جان خود و خانواده هایشان را در معرض خطر جدی قرار داده و الگویی شایسته در انجام این حسنه پدید آوردند.

خاضعانه از خداوند متعال، توفیق و سعادت همه مجاهدان سلامت و خادمان خستگی ناپذیر حوزه اجرایی ودرمان را خواستاریم و از حضرتش عافیت و سلامتی کامل همه بیماران را مسئلت داریم.
،
 
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انجمن همسران شهدای استان فارس