آمادگی کامل و شبانه روزی راهداران برای مقابله با سیل و کنترل ترافیک
آمادگی کامل و شبانه روزی راهداران برای مقابله با سیل و کنترل ترافیک

​جلسه قرارگاه مدیریت بحران راهداری و‌حمل و نقل جاده ای استان فارس با حضور مهندس سیاهپور و دیگر اعضا این قرارگاه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در این نشست آخرین گزارش از حمل کالاهای اساسی و استراتژیک از بنادر شش گانه کشور، آخرین […]


​جلسه قرارگاه مدیریت بحران راهداری و‌حمل و نقل جاده ای استان فارس با حضور مهندس سیاهپور و دیگر اعضا این قرارگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در این نشست آخرین گزارش از حمل کالاهای اساسی و استراتژیک از بنادر شش گانه کشور، آخرین وضعیت ترددها در محورهای استان به ویژه محورهای شریانی و‌ ورودی های استان و‌مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته و‌هم چنین گزارشی در خصوص‌ میزان آمادگی نیروهای راهداری و ماشین آلات در خصوص بارش های پیش رو و سیل پیش بینی شده ارایه گردید.

مهندس سیاهپور مدیرکل راهداری و‌حمل و‌نقل جاده ای استان فارسدر این نشست بر استفاده از تمام ظرفیت راهداری و‌حمل و نقل جاده ای استان تاکید کرد و گفت : راهداران استان در تمامی شهرستان ها به صورت آماده باش کامل و شبانه روزی برای مقابله با سیل و کنترل ترافیک در تمامی محورها هستند.

وی افزود: در بخش حمل و نقل مسافر اقدامات بسیار موثری صورت پذیرفته و‌همکاران ما دایما در حال رصد شرایط و انجام اقدامات موثر برای مقابله با ویروس منحوس کرونا هستند.

مهندس سیاهپور هم چنین افزود : بخش حمل و نقل کالای استان برای جابجایی کالاهای اساسی و استراتژیک کشور همچون گذشته و با رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی در حال فعالیت هستند و در این مسیر هیچ کوتاهی صورت نخواهد پذیرفت.

مدیرکل راهداری و‌حمل و‌نقل جاده ای استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش تردد در کلیه محورهای استان اظهار داشت: در اکثر محورهای استان بالای ۶۵ درصد کاهش تردد داشته ایم که امیدواریم با سیاست های جدیدی که از از سوی مقامات اتخاذ گردیده برای مقابله با این بیماری شاهد به حداقل رسیدن ترددها باشیم.

وی در ادامه افزود: براساس گزارش های اخذ شده و تحلیلهای صورت پذیرفته از وضعیت انباشت خودرو می بینیم که نزدیک به ۸۵ درصد از پلاک های مربوط به استان فارس در درون استان هستند و مابقی در استان هاس کرمان، یزد و هرمزگان تردد دارند که این موضوع نشان دهنده مشارکت مردم در اعمال سیاست های پیشگیرانه است و به توصیه ها عمل نموده اند.

سیاهپور در پایان خواستار خودداری مردم از مسافرت شد و گفت :با توجه به شرایط پیش آمده از همه مردم عزیز می خواهیم برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری منحوس از سفر کردن به شدت بپرهیزند و‌حتی الامکان در جاده ها تردد نکنند.