بررسی ارایه خدمات در ۳ مرکز درمانی شیراز با حضور معاون درمان دانشگاه
بررسی ارایه خدمات در ۳ مرکز درمانی شیراز با حضور معاون درمان دانشگاه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نخستین روز از نوروز ۹۹، از بیمارستان های حضرت علی اصغر(ع)، شهید دکتر چمران و شهید رجایی، بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز دکتر «علی اکبری» با حضور در سه بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)، شهید دکتر چمران و شهید رجایی، ضمن تبریک […]


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نخستین روز از نوروز ۹۹، از بیمارستان های حضرت علی اصغر(ع)، شهید دکتر چمران و شهید رجایی، بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز دکتر «علی اکبری» با حضور در سه بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)، شهید دکتر چمران و شهید رجایی، ضمن تبریک سال نو، از زحمات کادر درمان به پاس تلاش در ارتقای سطح ارایه خدمات به بیماران و مراجعان تقدیر کرد.
او با اشاره به ورود ویروس کرونا در کشور و استان و آماده باش تمامی مدیران و کارکنان در ستاد معاونت درمان دانشگاه، از تشکیل گروهی برای سرعت بخشیدن در روند پیگیری کمبودها و چالش های احتمالی بیمارستان ها خبر داد.
معاون درمان دانشگاه در بازدید از این سه مرکز آموزشی درمانی، در گفت وگو با بیماران میزان رضایتمندی از دریافت خدمات را جویا شد و برای رفع چالش های موجود در بیمارستان ها با مسوولان و کارکنان صحبت کرد.

دکتر اکبری یادآور شد: رعایت اصول بهداشتی و در خانه ماندن، کمک قابل توجهی به تیم های درمانی به عنوان مدافعان سلامت می شود.