قاچاق دستکش‌های خارجی در سمنان کشف شد
قاچاق دستکش‌های خارجی در سمنان کشف شد

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: کامیونت حمل بار قاچاق با ۳۰ هزار جفت دستکش خارجی در پلیس راه سمنان – دامغان متوقف شد. سردار سرتیپ عبدالله حسنی روز شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اولویت‌های پلیس در حال حاضر مقابله با پدیده قاچاق در حوزه سلامت است و هر گونه اقدام و پیشگیری را در این […]

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: کامیونت حمل بار قاچاق با ۳۰ هزار جفت دستکش خارجی در پلیس راه سمنان – دامغان متوقف شد.

سردار سرتیپ عبدالله حسنی روز شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اولویت‌های پلیس در حال حاضر مقابله با پدیده قاچاق در حوزه سلامت است و هر گونه اقدام و پیشگیری را در این حوزه برای محدودسازی گسترش بیماری کرونا انجام می دهیم.

وی افزود: پلیس آگاهی  تیم ویژه ای را برای اقدام به کنترل محورهای مواصلاتی توسط ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشکیل داده است که در همین راستا یک دستگاه کامیونت در پلیس راه سمنان- دامغان متوقف شد.

وی ادامه داد: راننده کامیونت حمل قاچاق دستکش فردی ۴۲ ساله بود و هیچ گونه سند و مدرکی برای ارائه به پلیس نداشت.

فرمانده انتظامی استان  سمنان گفت: ارزش این بار قاچاق توسط کارشناسان  ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شد و توسط کامیونت به سمت استان خراسان رضوی در حرکت بود و با هماهنگی های لازم قضایی متوقف گردید.