تشکیل پرونده برای توهین کنندگان به کادر پزشکی قم
تشکیل پرونده برای توهین کنندگان به کادر پزشکی قم

دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: در پی انتشار ویدئوی توهین آمیز نسبت به پرسنل خدوم درمانی، پرونده قضایی به صورت فوری برای کمدین توهین کننده تشکیل و وی به دادسرا احضار شد. به گزارش روابط عمومی دادستانی قم، حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب، روز شنبه در گفت و گویی، افزود: برخورد قضایی با […]

دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: در پی انتشار ویدئوی توهین آمیز نسبت به پرسنل خدوم درمانی، پرونده قضایی به صورت فوری برای کمدین توهین کننده تشکیل و وی به دادسرا احضار شد.

به گزارش روابط عمومی دادستانی قم، حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب، روز شنبه در گفت و گویی، افزود: برخورد قضایی با این توهین کنندگان به صورت فوری در دستور کار است.

وی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضا است، افزود: در شرایط فعلی با کسانی که این آرامش را خدشه دار کنند یا اقدام به نشر اکاذیب و آمار کذب نمایند به شدت برخورد می‌شود.

وی افزود: پیش از این نیز برای یک مستند ساز و یک شاعر که مطالب توهین آمیزی راجع به مردم قم مطرح و در فضای مجازی منتشر نموده بودند پرونده قضایی تشکیل شده و روند رسیدگی به این پرونده ها نیز درحال طی کردن است.