چهارشنبه سوری، خطری برای گسترش کرونا در سطح شهرستان زرین دشت
چهارشنبه سوری، خطری برای گسترش کرونا در سطح شهرستان زرین دشت

فرماندار زرین دشت گفت؛ برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال خطر شیوع کرونا را تشدید می کند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان زرین دشت، ابراهیم خرم در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با اشاره به اینکه تمامی نیروهای خدماتی شهرداری‌ و دهیاریها علاوه بر عملیات‌های اطفایی و امدادی، مشغول خدمت رسانی تمام عیار […]

فرماندار زرین دشت گفت؛ برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال خطر شیوع کرونا را تشدید می کند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان زرین دشت، ابراهیم خرم در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با اشاره به اینکه تمامی نیروهای خدماتی شهرداری‌ و دهیاریها علاوه بر عملیات‌های اطفایی و امدادی، مشغول خدمت رسانی تمام عیار برای مقابله و پیشگیری با بیماری کرونا در سطح شهرستان هستند، تاکید کرد؛ شهروندان عزیز نباید مشکلات چهارشنبه پایان سال را به مشکلات کرونا بیفزایند.

وی با اشاره به مشکلات هرگونه تجمع و دید و بازدید پایان سال خاطرنشان کرد؛ تمهیدات لازم مبنی بر گذر از چهارشنبه پایان سال از سوی ادارت مرتبط انتظامی، اجرایی و خدمات رسان در سطح شهرستان بعمل آمده است.

فرماندار زرین دشت در پایان ضمن تقدیر مجدد از کلیه اعضای کارگروه ستاد پیشگیری از بیماری کرونای زرین دشت مبنی بر اهتمام و اجرای کلیه مصوبات، خواهان همکاری، همدلی و اتحاد مردم شهرستان جهت شکست این بیماری و تعویق بازدیدهای نوروزی و مسافرت‌های غیر ضرور و تفریحی به بعد از دوران شکست کرونا گردید.