پرداخت ۱۹  هزار و ۸۷ فقره تسهیلات به مددجویان و واجدین شرایط در استان فارس
پرداخت ۱۹  هزار و ۸۷ فقره تسهیلات به مددجویان و واجدین شرایط در استان فارس

مدیر کل امداد فارس گفت: در ۱۱ ماهه امسال یک هزار و ۲۵۷ میلیارد و ۵۴ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۱۵۰ ریال تسهیلات به مددجویان و اقشار آسیب پذیر استان پرداخت شده است. به گزارش سایت خبری کمیته امداد، محمد بذرافشان ، مدیر کل کمیته امداد فارس با بیان اینکه اشاعه فرهنگ حسنه قرض […]

مدیر کل امداد فارس گفت: در ۱۱ ماهه امسال یک هزار و ۲۵۷ میلیارد و ۵۴ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۱۵۰ ریال تسهیلات به مددجویان و اقشار آسیب پذیر استان پرداخت شده است.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، محمد بذرافشان ، مدیر کل کمیته امداد فارس با بیان اینکه اشاعه فرهنگ حسنه قرض الحسنه یکی از سیاست های صندوق قرض الحسنه امداد ولایت است گفت: در ۱۱ ماهه امسال یک هزار و ۲۵۷ میلیارد و ۵۴ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۱۵۰ ریال تسهیلات به مددجویان و اقشار آسیب پذیر استان پرداخت شده است.
وی در ادامه یادآور شد: ۱۳ هزار و ۶۰۰ فقره وام کارگشایی به مبلغ ۶۰۹ میلیارد و ۶۰۸ میلیون و ۱۷۷ هزار و ۱۵۰ ریال و یک هزار و ۸۹۵ فقره وام اشتغال‌زایی به مبلغ ۳۲۹ میلیارد و ۸۱۳ میلیون ریال به خانوارهای تحت حمایت این نهاد در استان و متقاضیان واجد شرایط پرداخت ‌شده است.
مدیر کل امداد فارس اضافه کرد: در مدت مذکور از محل صندوق امداد ولایت استان، ۱۹ فقره جهیزیه نیز توسط خیران به ارزش ۹۵۰ میلیون ریال تامین و به خانواده های نیازمند اهدا شده است.
بذرافشان به نحوه افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت اشاره کرد و گفت: خیران می توانند با حضور در کلیه شعب صندوق امداد ولایت و دفاتر ادارات کمیته امداد، نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند.

انتهای پیام