از ترددهای غیرضروری دوری کنید و در خانه بمانید
از ترددهای غیرضروری دوری کنید و در خانه بمانید

فرمانده نیروی انتظامی فارس و شهردار شیراز در آیین افتتاح و رونمایی از ناوگان جدید خودرویی و موتوری پلیس راهور استان فارس از شهروندان خواستند که با توجه به شیوع ویروس کرونا از ترددهای غیرضروری در سطح شهر بپرهیزند و در خانه بمانند.  شهردار شیراز در این مراسم ضمن تقدیر از همراهی پلیس با مجموعه […]

فرمانده نیروی انتظامی فارس و شهردار شیراز در آیین افتتاح و رونمایی از ناوگان جدید خودرویی و موتوری پلیس راهور استان فارس از شهروندان خواستند که با توجه به شیوع ویروس کرونا از ترددهای غیرضروری در سطح شهر بپرهیزند و در خانه بمانند.

 شهردار شیراز در این مراسم ضمن تقدیر از همراهی پلیس با مجموعه مدیریت شهری گفت: خرید تجهیزات خودرویی و موتوری برای پلیس در راستای ارتقای ایمنی و آرامش شهروندان انجام شده است.

 مهندس اسکندرپور با اشاره به شرایط ویژه کشور و شهر شیراز به علت گسترش ویروس کرونا گفت: به شهروندان اعلام می کنم که مسئولین تمام تلاش خود را برای کاهش آسیب های ویروس کرونا و عبور از این بحران خواهند کرد.

شهردار شیراز اضافه کرد: در روزهای آینده امکان اتخاذ تصمیمات سختی برای عبور از این بحران از سوی مسئولین وجود دارد.

وی با تاکید بر لزوم توجه شهروندان به نکات بهداشتی و پرهیز از ترددهای غیرضروری، افزود: مهمترین راهکار مقابله با شیوع این ویروس و بازگشت به شرایط عادی، همراهی مردم و مسئولین با رعایت نکات و دستورالعمل ۹های ضروری بهداشتی و پرهیز از حضور در شهر است.

براساس این گزارش، در مراسمی با حضور فرمانده انتظامی فارس، رییس شورای اسلامی شهر شیراز، شهردار شیراز و جمعی از مدیران و مسئولین شهری و انتظامی از تجهیزات خودرویی راهور و قرارگاه فرماندهی نیروی انتظامی در دروازه قرآن رونمایی شد.
گفتنی است ساختمان فرماندهی نیروی انتظامی دروازه قرآن به مساحت ۱۰۵ متر مربع با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال همراه با تجهیزات اداری و فضای سبز احداث شده است.