از ورود افراد غیر مرتبط با پرونده ها به مجتمع های قضایی جلوگیری می شود
از ورود افراد غیر مرتبط با پرونده ها به مجتمع های قضایی جلوگیری می شود

در راستای تأکیدات ستاد ملی مقابله با کرونا و پیشگیری از تشکیل تجمعات غیر ضروری از ورود افراد غیر مرتبط با پرونده ها به مجتمع های قضایی جلوگیری می شود. رئیس کل دادگستری فارس از مراجعان به دستگاه قضایی خواست تا از مراجعات غیرضروری به مجتمع های قضائی استان و شهر شیراز پرهیز کنند. به […]

در راستای تأکیدات ستاد ملی مقابله با کرونا و پیشگیری از تشکیل تجمعات غیر ضروری از ورود افراد غیر مرتبط با پرونده ها به مجتمع های قضایی جلوگیری می شود.

رئیس کل دادگستری فارس از مراجعان به دستگاه قضایی خواست تا از مراجعات غیرضروری به مجتمع های قضائی استان و شهر شیراز پرهیز کنند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری فارس حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به تأکیدات ستاد مرکزی مقابله با کرونا و مسئولان بهداشتی استان تصریح کرد: در همین راستا تأکید شده است تا ضمن جلوگیری از ورود افراد غیرمرتبط با پرونده ها، تنها در اوقات رسیدگی تعیین شده افراد مرتبط با هر پرونده اعم از اصیل و وکیل اجازه ورود به مجتمع های قضایی استان را داشته باشند.

وی افزود: این اقدام در راستای حفظ سلامتی مراجعان محترم و همچنین کارکنان مجموعه و به حداقل رساندن تجمعات و حضور غیرضروری افراد در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس شورای قضایی استان فارس تاکید کرد: تمهیدات لازم جهت ارائه و ثبت دادخواست ها ، شکوائیه ها و لوایح مورد نیاز در پرونده ها اندیشیده شده و وکلای محترم می توانند لوایح مورد نظر را به صورت الکترونیکی از دفتر کار خود ثبت و یا به صورت نمابر به مجتمع های قضایی ارسال نمایند.

وی از برقراری ارتباطات ویدئوکنفرانس بین دادگستری شیراز و زندان در راستای جلوگیری از نقل و انتقالات زندانیان خبر داد و بیان داشت بستر فنی ارتباطات USSD جهت اطلاع رسانی های مجازی از پرونده ها فراهم گردیده .

وی همچنین اظهار امیدواری کرد : با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (علیهم السلام) و رعایت نکات و تذکرات بهداشتی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می گردد بتوانیم در اسرع وقت بر این ویروس غلبه نمائیم.