تلاش دبیران و آموزگاران برای تداوم آموزش دانش آموزان شایسته تقدیر است
تلاش دبیران و آموزگاران برای تداوم آموزش دانش آموزان شایسته تقدیر است

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان بختگان گفت: معلمان کوشا و مبتکر شهرستان بختگان سعی در تداوم امر آموزش و برقراری ارتباط مجازی هرچه بیشتر بادانش آموزان با ارائه تکالیف و رفع اشکالات موجود دارند که این اقدام شایسته تقدیر است. به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش فارس و به نقل از روابط عمومی آموزش‌وپرورش […]

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان بختگان گفت: معلمان کوشا و مبتکر شهرستان بختگان سعی در تداوم امر آموزش و برقراری ارتباط مجازی هرچه بیشتر بادانش آموزان با ارائه تکالیف و رفع اشکالات موجود دارند که این اقدام شایسته تقدیر است.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش فارس و به نقل از روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهرستان بختگان، سید علیرضا موسوی گفت: دربی شیوع کرونا ویروس و تعطیلی اجباری مدارس این شهرستان ؛  با راه‌اندازی کانال‌های آموزش مجازی توسط معلمان و با طراحی وبلاگ آموزش ابتدایی این شهرستان و پیوستن همکاران و دانش آموزان به کمپین استانی ؛ هر گوشی همراه تبدیل به یک کلاس درس شد.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان بختگان افزود: تشکیل کارگروه کیفیت‌بخشی درسی با حضور سرگروه‌ها و راهبران آموزشی ، تولید محتوای الکترونیکی مکمل توسط سرگروه‌های آموزشی و ارسال برای دانش‌آموزان  سه مقطع ، تدریس ویدیویی و تهیه فیلم و ارسال به دانش آموزان و ارائه تکالیف هدفمند در گروه‌های کلاسی  توسط معلم و مدرسه ، فضای مناسبی جهت تداوم تحصیل علم و دانش با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در این برهه‌ی حساس ایجاد نموده است.

موسوی در ادامه گفت : دراین‌بین معلمان کوشا و مبتکر شهرستان بختگان نیز سعی در تداوم امر آموزش و برقراری ارتباط مجازی هرچه بیشتر بادانش آموزان با ارائه تکالیف و رفع اشکالات موجود دارند که این اقدام ؛ شایسته تشکر است.