مقابله با شیوع ویروس کرونا در جایگاه های سوخت شهرستان آباده با آموزش و نظارت شبکه بهداشت و درمان
مقابله با شیوع ویروس کرونا در جایگاه های سوخت شهرستان آباده با آموزش و نظارت شبکه بهداشت و درمان

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آباده، دکتر «حمید کریمی» گفت: با توجه به اینکه جایگاه های سوخت بسیار در معرض آلودگی به ویروس کرونا هستند، سوخت گیری باید تنها از سوی کارکنان جایگاه انجام شود و تمام موارد بهداشتی برای کمترین تماس مراجعان با تجهیزات سوخت گیری و پرداخت وجه انجام شود. […]

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آباده، دکتر «حمید کریمی» گفت: با توجه به اینکه جایگاه های سوخت بسیار در معرض آلودگی به ویروس کرونا هستند، سوخت گیری باید تنها از سوی کارکنان جایگاه انجام شود و تمام موارد بهداشتی برای کمترین تماس مراجعان با تجهیزات سوخت گیری و پرداخت وجه انجام شود.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه جایگاه های سوخت در معرض رفت و آمد مسافران زیادی از شهرهای مختلف است و امکان شیوع و همه گیری بیماری از این جایگاه ها زیاد است، ضدعفونی مداوم نازل ها و دستگاه های پرداخت، سرویس های بهداشتی مستقر در جایگاه ها و رعایت اصول بهداشتی و استفاده از وسایل ایمنی مانند ماسک از مهمترین راه های جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در جایگاه های سوخت است.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان آباده از حضور کارشناسان بهداشت حرفه ای برای آموزش به کارکنان جایگاه های سوخت در خصوص ضدعفونی تجهیزات و نصب پوسترهای آموزشی در این جایگاه ها خبر داد.