میزان آمادگی بیمارستان شهید دکتر فقیهی در مقابله با بیماران احتمالی مبتلا به ویروس کرونا بررسی شد
میزان آمادگی بیمارستان شهید دکتر فقیهی در مقابله با بیماران احتمالی مبتلا به ویروس کرونا بررسی شد

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون درمان دانشگاه در این بازدید از بخش‌ های مختلف بیمارستان‌ شهید دکتر فقیهی بازدید و روند فعالیت ‌ها و میزان آمادگی این بیمارستان را در برابر ویروس کرونا ارزیابی کرد. دکتر «علی اکبری» گفت: با توجه به انتشار ویروس کرونا و لزوم آمادگی زیر […]

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون درمان دانشگاه در این بازدید از بخش‌ های مختلف بیمارستان‌ شهید دکتر فقیهی بازدید و روند فعالیت ‌ها و میزان آمادگی این بیمارستان را در برابر ویروس کرونا ارزیابی کرد.

دکتر «علی اکبری» گفت: با توجه به انتشار ویروس کرونا و لزوم آمادگی زیر ساخت های بهداشتی و درمانی، برنامه ریزی برای پیشگیری و کنترل این بیماری در دستور کار معاونت درمان قرار گرفته است.

او با بیان اینکه در همین راستا کمیته ای در دانشگاه تشکیل شده و تمامی تجهیزات و ملزومات موردنیاز برای استفاده احتمالی نیز آماده شده است، افزود: علاوه بر این اقدام، ضمن ارائه آموزش های لازم چهره به چهره به کارکنان اورژانس بیمارستان ها، بخش های مخصوص بیماران احتمالی مبتلا به ویروس کرونا نیز بررسی شد.

دکتر اکبری از بخش های مختلف اورژانس بیمارستان شهید دکتر فقیهی شامل تریاژ، بخش های حاد و تحت نظر و بخش ICU بازدید و از نزدیک بر نحوه رسیدگی به وضعیت بیماران نظارت کرد.

در این بازدید دکتر «نیما فداکار» مشاور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر اکبری را همراهی می کرد.