شهردار شیراز برای مقابله با ویروس کرونا بخشنامه ای در ۱۶ بند صادر کرد.
شهردار شیراز برای مقابله با ویروس کرونا بخشنامه ای در ۱۶ بند صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس اسکندرپور بخشنامه ای ۱۶ ماده ای جهت صیانت از کارکنان و شهروندان صادر کرد که مفاد آن به شرح زیراست: ۱- مراجعه حضوری کارکنان شهرداری به واحدهای اداره کل سرمایه انسانی و اداره کل مالی و سایر واحدهای شهرداری ممنوع بوده و کلیه موارد دارای فوریت باید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس اسکندرپور بخشنامه ای ۱۶ ماده ای جهت صیانت از کارکنان و شهروندان صادر کرد که مفاد آن به شرح زیراست:
۱- مراجعه حضوری کارکنان شهرداری به واحدهای اداره کل سرمایه انسانی و اداره کل مالی و سایر واحدهای شهرداری ممنوع بوده و کلیه موارد دارای فوریت باید از طریق مسؤولین منابع انسانی واحدها پیگیری شود. در صورت مشاهده توبیخ کتبی اعمال خواهد شد.
۲-  کلیه فرهنگسراها، قرائت خانه ها، کتابخانه ها و ورزشگاه های متعلق به شهرداری تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۹ تعطیل خواهد بود.
۳- کلیه سرویس بهداشتی های پارک ها و سرویس های بهداشتی عمومی زیر نظر شهرداری باید از ساعت ۷ صبح تا ۲۱ هر یک ساعت یکبار ضدعفونی شوند.
۴- سازمان مدیریت پسماند موظف است نسبت به در اختیار قراردادن ماسک ffp2 یا ماسک های مشابه و یک عدد دستکش جهت کلیه پاکبانان به ازاء هر شیفت کاری اقدام نماید.
۵-  کلیه عملیات انبارگردانی در شهرداری شیراز به هفته آخر اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ موکل گردد.
۶- حضور خودروهای استیجاری با برنامه ریزی مدیران حوزه ها تا اطلاع ثانوی با حفظ حقوق و مزایا ۵۰% کاهش یابد. لازم است رانندگان به صورت برخط آماده خدمت باشند. ضدعفونی داخل خودرو و استفاده از ماسک جهت رانندگان خودروهای استیجاری الزامی است.
۷-  معاونت حمل و نقل ترافیک نسبت به جمع آوری دوچرخه های بیدود تا اطلاع ثانوی اقدام نماید.
۸-  کلیه کارکنان حفاظت فیزیکی باید از ماسک و دستکش در محل کار استفاده نمایند.
۹-  تا اطلاع ثانوی سرو چای و هرگونه پذیرایی در ساختمان های شهرداری ممنوع بوده و تنها وسیله پذیرایی بطری های آب معدنی می باشد.
۱۰-   هریک از کارمندان موظف هستند میز، کیبورد و تجهیزات مورد استفاده خود را به صورت منظم و چندبار در روز را ضد عفونی نماید.
۱۱-   کلیه جلسات اداری تا اطلاع ثانوی لغو و در صورت ضرورت با حداقل مدعوین و به صورت یک صندلی در میان برگزار شود.
۱۲-  در خصوص استفاده از pc‏-pose ها مستقر در واحدهای شهرداری کلیه عملیات توسط ارباب رجوع انجام شده و دستگاه ها جهت حفظ سلامت ارباب رجوع هریک ساعت یکبار ضدعفونی گردد.
۱۳-   دستگاه های الکترونیکی و لمسی اطلاع رسانی در ورودی ساختمان های شهرداری تا اطلاع ثانوی به صورت کامل خاموش خواهد گردد.
۱۴-   کلیه ملاقات های عمومی مدیران تا اطلاع ثانوی تعطیل و موارد به صورت تلفنی انجام خواهد شد.
۱۵-   مراقبت و رعایت نکات بهداشتی و ایمنی جهت کارکنانی که با ارباب رجوع در تماس هستند خصوصاً واحدهای مالی، درآمد و شهرسازی با دقت و حساسیت بیشتری انجام شود.
۱۶-   حوزه بازرسی گزارش اجرای این بخشنامه را روزانه ارایه نماید.