پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر
پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر

مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر پیامی صادر کرد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، متن پیام دکتر فرهاد اسماعیلی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم در سیزدهمین روز از ماه مبارک رجب، مولودی […]

مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر پیامی صادر کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، متن پیام دکتر فرهاد اسماعیلی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در سیزدهمین روز از ماه مبارک رجب، مولودی در پاکترین مکان هستی، پای بر کره خاکی گذاشت که تاریخ بشریت را در همه عرصه‌های انسانیت و عدالت متحول ساخت.

امام علی (ع) آغازگر امامت و مظهر عدالت و خداپرستی و تربیت یافته مکتب نبوت است که با سلوک گفتار و رفتار و منش خویش، دلهای تشنه حقیقت را از سرچشمه لایزال الهی سیراب ساخته است.

امام بزرگوار با پرورش نیکوترین فرزندان، حیات اسلام و جامعه بشری را معنایی دیگر بخشید و از همین رو این زادروز فرخنده به درستی روز پدر نامیده شده، چرا که پدر، باغبان مهربان بوستان عطوفت و سکان دار کشتی در طوفان بلایاست که با دستان پرمهرش، همچون سدی در برابر ناملایمات، فانوس خانواده را روشن نگاه میدارد.

اینجانب،این روز خجسته را  خدمت همه همکاران فرهنگی و دانش آموزان خانواده بزرگ آموزش و پرورش فارس و به ویژه پدران عزیز و فداکار تبریک عرض نموده و در این ایام که نگرانی از  بیماری کرونا بر هم وطنان عزیز سایه افکنده است، با توسل به امام مهربانی ها، سلامتی و سربلندی همه را از خداوند رحمان مسئلت می نمایم.

فرهاد اسماعیلی

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس