همه معلمان منطقه سده به پویش هر تلفن همراه یک کلاس درس پیوستند
همه معلمان منطقه سده به پویش هر تلفن همراه یک کلاس درس پیوستند

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سده وی با تاکید بر اینکه آموزش تعطیل شدنی نیست گفت با پیوستن همه معلمان منطقه سده به پویش هر تلفن همراه یک کلاس درس آموزش دانش آموزان این این منطقه را به صورت جدی پیگیری می کنند. به گزارش اداره اطلاع ر سانی و روابط عمومی آموزش و […]

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سده وی با تاکید بر اینکه آموزش تعطیل شدنی نیست گفت با پیوستن همه معلمان منطقه سده به پویش هر تلفن همراه یک کلاس درس آموزش دانش آموزان این این منطقه را به صورت جدی پیگیری می کنند.

به گزارش اداره اطلاع ر سانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه سده ، گشتاسب صادقی بوگر در تشریح برنامه های آموزشی و پرورشی این منطقه در ایام تعطیلی شیوع ویروس کرونا ، گفت: با پیوستن تمام معلمان منطقه سده به پویش “هر تلفن همراه یک کلاس درس”  فرآیند تعلیم و تربیت در منطقه سده زنده و پویا ادامه دارد .

رئیس آموزش و پرورش منطقه سده با تاکید بر اینکه آموزش تعطیل شدنی نیست ،گفت: معلمین وظیفه شناس این منطقه از طریق فضای مجازی و تدریس آنلاین که ارتباط دو طرفه دانش آموز و معلم برقرار است ،آموزش به دانش آموزان را به صورت جدی در دستور کار روزانه خویش قرار داده اند ..

صادقی بوگر افزود : اعتقاد ما این است که آموزش و پرورش به عنوان یکی از تاثیر گذارترین نهاد های جامعه باید در این شرایط با فرهنگ سازی و استفاده از ظرفیت دانش آموزان به آموزش های پیشگیرانه با موضوع کرونا ویروس بپردازد و این موضوع را به دور از هرگونه تنش و استرس به صورت علمی در جامعه رواج دهد .

وی با اشاره به حضور فعال دانش آموزان در طرح هایی همچون همیار پلیس در راستای فرهنگ سازی موضوع ترافیک در بین خانواده ها ، گفت: تلشا می کنیم تا از دانش آموزان به عنوان سفیران پیشگیری از کرونا ویروس در راستای ترویج فرهنگ پیشگیری در بین خانواده ها استفاده کنیم .

رئیس آموزش و پرورش منطقه سده همچنین گفت: بحث کنترل استرس و ایجاد آرامش روانی در جامعه و خانواده ها یکی دیگر از مسائلی است که در این اداره مورد توجه قرار گرفته است ،چراکه آرامش روانی و شادابی یکی از بهترین راه های افزایش توان سیستم ایمنی بدن می باشد .

وی افزود: در این زمینه نیز همکاران ما با ارائه آموزش های مجازی در زمینه کنترل استرس ،ارتباط موثر والدین و دانش آموزان ، روابط صحیح والدین با یکدیگر ،تلاش می کنند سطح آرامش روانی خانواده و جامعه را ارتقا بخشند .

#آموزش-تعطیل- نیست