راه اندازی ایستگاه های بازرسی و تب سنجی در ورودی های شهر اقلید
راه اندازی ایستگاه های بازرسی و تب سنجی در ورودی های شهر اقلید

ایستگاه های بازرسی و تب سنجی با مشارکت واحد بهداشت محیط و مبارزه با بیماری های واگیر شبکه بهداشت و درمان، ناحیه مقاومت سپاه و جمعیت هلال احمر اقلید در ورودی های این شهرستان برپا شد. به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید، رئیس شبکه گفت: با توجه به تعطیلات و ورود مسافر […]

ایستگاه های بازرسی و تب سنجی با مشارکت واحد بهداشت محیط و مبارزه با بیماری های واگیر شبکه بهداشت و درمان، ناحیه مقاومت سپاه و جمعیت هلال احمر اقلید در ورودی های این شهرستان برپا شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید، رئیس شبکه گفت: با توجه به تعطیلات و ورود مسافر و اقلیدی های مقیم شهرهای بزرگ به شهرستان، ایستگاه بازرسی، تب سنجی و مشاوره در زمینه ویروس کرونا در ورودی های شمالی و جنوبی شهرستان برپا شده است.

دکتر «جعفر وکیلی» افزود: در این ایستگاه ها، پمفلت های آموزشی برای آشنایی با روش های پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا بین افراد توزیع و توصیه های لازم در زمینه پرهیز از مسافرت های غیر ضرور به آنها ارایه می شود.

او اضافه کرد: در این ایستگاه ها پس از سنجش تب افراد، افرادی که دارای علائم مشکوک باشند، به مراکز درمانی فعال برای اقدامات بعدی ارجاع می شوند