ضدعفونی اماکن عمومی آباده برای مقابله با شیوع بیماری کووید۱۹
ضدعفونی اماکن عمومی آباده برای مقابله با شیوع بیماری کووید۱۹

با تلاش کارکنان بهداشت محیط و گروه های داوطلب مردمی، اماکن عمومی و معابر شهر آباده برای مقابله با شیوع کروناویروس ضدعفونی شد. به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آباده، معاون بهداشتی شبکه از حضور گسترده کارکنان بهداشت محیط و گروه های داوطلب مردمی و سازمان های دولتی برای ضدعفونی و گندزدایی معابر […]

با تلاش کارکنان بهداشت محیط و گروه های داوطلب مردمی، اماکن عمومی و معابر شهر آباده برای مقابله با شیوع کروناویروس ضدعفونی شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آباده، معاون بهداشتی شبکه از حضور گسترده کارکنان بهداشت محیط و گروه های داوطلب مردمی و سازمان های دولتی برای ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی خبر داد و افزود: با توجه به اینکه مهمترین راه انتقال و شیوع ویروس کرونا از راه سطوح و به ویژه سطوح اماکن عمومی است، ضدعفونی و گندزدایی این اماکن نقش مهمی در پیشگیری از همه گیری کروناویروس دارد.

دکتر «حمید کریمی» با تقدیر از داوطلبان و گروه های مردمی که در این بسیج عمومی برای حفظ سلامت شهر کمک کردند، گفت: شهروندان با رعایت هرچه بیشتر اصول بهداشت فردی و اجتماعی، حضور کمتر در اجتماعات و پرهیز از سفرهای غیرضروری درون و برون شهری می توانند گام موثری در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه بردارند.

درمانگاه ها، بوستان ها، مطب ها، مساجد، پیاده روها و در و دیوارهای مغازه ها از مهمترین محل های ضدعفونی شده در این برنامه عمومی است.