تلاش خیرین سلامت شهرستان فیروزآباد با اهدای تجهیزات برای مبارزه با ویروس کرونا
تلاش خیرین سلامت شهرستان فیروزآباد با اهدای تجهیزات برای مبارزه با ویروس کرونا

«امید بهرامی ترکسلویه» نیک اندیش فیروزآبادی با مشارکت تعدادی از شهروندان و یک شرکت سرمایه گذاری با هدف مبارزه با کروناویروس، برای تجهیز بیمارستان حضرت قائم(عج) فیروزآباد گام برداشت. به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت قائم(عج) فیروزآباد، رییس بیمارستان با تقدیر از خیرین عرصه سلامت و با تاکید بر این که خیرین با مشارکت خود […]

«امید بهرامی ترکسلویه» نیک اندیش فیروزآبادی با مشارکت تعدادی از شهروندان و یک شرکت سرمایه گذاری با هدف مبارزه با کروناویروس، برای تجهیز بیمارستان حضرت قائم(عج) فیروزآباد گام برداشت.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت قائم(عج) فیروزآباد، رییس بیمارستان با تقدیر از خیرین عرصه سلامت و با تاکید بر این که خیرین با مشارکت خود در بخش ‌های مختلف سلامت می ‌توانند از بار سنگینی که بر دوش دولت قرار دارد کم کنند، گفت: فعالیت‌ ها و اقدامات خیرین برای تحقق منافع عمومی و همگانی طراحی شده است و منافع آن به عموم مردم می رسد.

دکتر «سجاد احمدی جورقی» افزود: خیرین حوزه سلامت فیروزآباد با جمع آوری مبلغی معادل ۲۰۰ میلیون ریال در زمینه خریداری و اهدای ۵۶۰ گان ضخیم، ۷۰۰ گان معمولی، ۱۶۰ کیت مخصوص حفاظت فردی و تعدادی ماسک اقدام کردند.