آغاز بکار تیم های کنترلی مبادی ورودی شهر شیراز
آغاز بکار تیم های کنترلی مبادی ورودی شهر شیراز

به گزارش پگاه خبر از شیراز در اجرای مصوبات ستاد فرماندهی مقابله با بیماری کرونا ویروس و تاکید استاندار فارس مبنی بر تشدید کنترل های بهداشتی و ممانعت از ورود مسافران و بیماران احتمالی به استان و شهر شیراز از امشب تیم های سیار ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، نیروی انتظامی، هلال […]

به گزارش پگاه خبر از شیراز در اجرای مصوبات ستاد فرماندهی مقابله با بیماری کرونا ویروس و تاکید استاندار فارس مبنی بر تشدید کنترل های بهداشتی و ممانعت از ورود مسافران و بیماران احتمالی به استان و شهر شیراز از امشب تیم های سیار ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، نیروی انتظامی، هلال احمر ،شهرداری شیراز ،زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی در مبادی ورودی شهر شیراز مستقر و اجرای وظیفه می نمایند.

دکتر همتی افزود تیم های اعزامی در پلیس راه های ورودی فسا ،اکبرآباد، سپیدان و ورودی محدوده پل گچی از سمت بوشهر به شیراز مستقرو ضمن کنترل سلامت مترددین از ورود مسافران به شیراز جلوگیری خواهد شد .

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی با درخواست پوزش از هموطنان و مسافران گفت ،متاسفانه علیرغم اعلام عمومی در سطح کشور بدلیل بی توجهی برخی افراد ناگزیر به اجرای کنترلهای مبادی ورودی شهرها هستیم .

وی گفت:افراد مشکوک به بیماری کرونا در قرنطینه نگهداری خواهند شد و مجددا از هموطنان خواست از مسافرت به استان فارس و شهر شیراز خودداری نمایند .