تاکید رییس دانشگاه بر «همدلی و همکاری» به عنوان ۲ رکن اصلی موفقیت در زمان بحران
تاکید رییس دانشگاه بر «همدلی و همکاری» به عنوان ۲ رکن اصلی موفقیت در زمان بحران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست روزانه بررسی آخرین اقدامات مجموعه سلامت فارس برای مقابله با کروناویروس، «همدلی و همکاری» را دو رکن اصلی موفقیت در زمان بحران دانست.  به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس دانشگاه با تبریک به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز مرد، با تقدیر از […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست روزانه بررسی آخرین اقدامات مجموعه سلامت فارس برای مقابله با کروناویروس، «همدلی و همکاری» را دو رکن اصلی موفقیت در زمان بحران دانست.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس دانشگاه با تبریک به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز مرد، با تقدیر از تلاش های دکتر «محمدجواد خشنود» معاون پیشین غذا و داروی دانشگاه، انتصاب دکتر «محمدرضا حیدری» را به عنوان سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه تبریک گفت و از تمامی مسوولان و مدیران ارشد دانشگاه خواست تا با همدلی و همکاری او را در تحقق اهداف سلامت یاری کنند.

دکتر «مهرزاد لطفی» هدف از تغییرات و تصمیم گیری های دانشگاه را تسهیل امور و صلاح مردم و دانشگاه دانست و از مسوولان حوزه غذا و داروی دانشگاه خواست تا داروهای موردنیاز برای بیماران را در زمان بحران پیش بینی و در کمترین زمان تامین کنند.

او با تقدیر از تلاش تشکل های دانشجویی برای داشتن احساس مسوولیت در زمان بحران، در صحنه بودن و همکاری در تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده و همچنین خدمت رسانی در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)، بر اهمیت نقش اساتید، کارکنان درمانی، دانشجویان و تشکل های دانشجویی در این زمینه تاکید کرد.

دکتر لطفی پیگیری خرید و تهیه کیت های آزمایشگاهی تشخیصی کرونا و یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایسی برای بیمارستان شهید دکتر چمران با کمک شهرداری شیراز که با پیگیری شورای اسلامی شهر در اختیار دانشگاه قرار گرفته است را نیز در دستور کار اعضای این نشست قرار داد.

او از همکاری ویژه استانداری فارس با پیگیری تلفنی روزانه استاندار، تشکیل نشست مشترک با سازمان ها و دستگاه های اجرایی و بررسی مسایل مرتبط با کمیته مبارزه با کرونا در استانداری، دعوت به همکاری بخش های دولتی و خصوصی برای همکاری با مجموعه سلامت فارس قدردانی کرد.

دکتر لطفی با بیان اینکه بسیاری از اقدامات انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به صورت خودجوش و پیشرو در کشور بوده است، تاکید کرد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز بدنه ای از جمهوری اسلامی است که باید از سیاست زدگی به دور باشد.

رییس دانشگاه مشارکت مردم، همکاری بین بخشی استانداری و دستگاه های اجرایی استان، تلاش مجموعه بهداشت و درمان فارس و شرایط آب و هوایی را به عنوان عوامل تاثیرگذار در کنترل بحران کنونی برشمرد.

دکتر محسن مقدمی معاون آموزشی دانشگاه نیز در این نشست گزارشی از اقدامات اساتید دانشگاه در مراکز درمانی برای بهبود روند خدمت رسانی درمانی به مردم ارایه داد.

دیگر معاونان و مدیران ارشد دانشگاه نیز آخرین اقدامات انجام شده در حوزه های خود را اعلام کردند.