تقدیر نماینده بهداشت و درمان سپاه فجر استان از مدافعان سلامت در بیمارستان نمازی
تقدیر نماینده بهداشت و درمان سپاه فجر استان از مدافعان سلامت در بیمارستان نمازی

نماینده بهداشت و درمان سپاه فجر استان فارس با حضور در دفتر مدیریت بیمارستان نمازی، ضمن دیدار با مسوولان، از مدافعان سلامت در این مرکز تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی نمازی، «مهدی اکبری » مسوول بسیج جامعه پزشکی این بیمارستان گفت: در این دیدار «مصطفی جمشیدی» نماینده بهداشت و درمان سپاه […]

نماینده بهداشت و درمان سپاه فجر استان فارس با حضور در دفتر مدیریت بیمارستان نمازی، ضمن دیدار با مسوولان، از مدافعان سلامت در این مرکز تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی نمازی، «مهدی اکبری » مسوول بسیج جامعه پزشکی این بیمارستان گفت: در این دیدار «مصطفی جمشیدی» نماینده بهداشت و درمان سپاه فجر استان ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با بخش های مختلف بیمارستان، عنوان کرد: زحمات جامعه پزشکی و پیراپزشکی برهیچ فردی پوشیده نبوده و نیست، اما در شرایط کنونی ارزش و عظمت کار آنان در جامعه، نمود بیشتری پیدا کرد.

دکتر «کامران راسخ» قائم مقام و معاون درمان بیمارستان نمازی نیز ضمن تقدیر از حضور نماینده بهداشت و درمان سپاه فجر استان فارس، ابراز امیدواری کرد تا با لطف خداوند، تلاش مجموعه سلامت، همدلی و همکاری مسوولان، دستگاه های نظارتی و اجرایی و همکاری مردم هرچه زودتر شاهد شکست کرونا باشیم.