نانوایی های متخلف زیر ذره بین بازرسان شبکه بهداشت و ماموران نیروی انتظامی اماکن عمومی مرودشت
نانوایی های متخلف زیر ذره بین بازرسان شبکه بهداشت و ماموران نیروی انتظامی اماکن عمومی مرودشت

سومین نانوایی متخلف در شهرستان مرودشت، به دلیل رعایت نکردن مسایل بهداشتی تعطیل شد. به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان مرودشت، سرپرست شبکه گفت: این واحد متخلف در ادامه نظارت های کارشناسان بهداشت محیط شبکه و ماموران نیروی انتظامی اماکن عمومی بر مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن […]

سومین نانوایی متخلف در شهرستان مرودشت، به دلیل رعایت نکردن مسایل بهداشتی تعطیل شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان مرودشت، سرپرست شبکه گفت: این واحد متخلف در ادامه نظارت های کارشناسان بهداشت محیط شبکه و ماموران نیروی انتظامی اماکن عمومی بر مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی، به علت رعایت نکردن مسایل بهداشتی با دستور مقام قضایی تعطیل شده است.

دکتر «مجید اکبرزاده» با تاکید بر ضرورت حفظ بهداشت در پخت نان، اضافه کرد: نان یکی از پرکاربردترین کالاها در سبد غذایی خانواده است که رعایت نکردن بهداشت در پخت و توزیع آن می تواند خطرهای بسیاری را به دنبال داشته باشد.

او با تاکید بر رعایت بهداشت از سوی واحدهای تولید و توزیع مواد غذایی افزود: تخلف بهداشتی به هیچوجه قابل چشمپوشی نیست، زیرا این امر با سلامت شهروندان پیوند دارد و بهتر است واحدهایی که در این زمینه دارای اشکالاتی هستند، هرچه سریع تر نسبت به رفع این موارد اقدام کنند.

سرپرست شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی مرودشت با تقدیر از مراجع قضایی در برخورد با متخلفان بهداشتی از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف بهداشتی با شماره ۱۹۰ سامانه شکایات مردمی وزارت بهداشت تماس بگیرند.