پیام تبریک مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به مناسبت ولادت حضرت امیرالمومنین (ع)
پیام تبریک مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به مناسبت ولادت حضرت امیرالمومنین (ع)

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با ارسال پیامی، ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حمید مقامی» آمده است: در آستانه رفیع ‌ترین قله از قلل برکات […]

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با ارسال پیامی، ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حمید مقامی» آمده است:

در آستانه رفیع ‌ترین قله از قلل برکات ماه رجب قرار گرفته ‌ایم، میلاد مولود کعبه‌ ای که در پذیرش فضائلش وحدت و اتفاق نظر است نه تنها در میان فرق اسلام که حتی در میان دوست و دشمن ایشان و سخن گفتن و برشمردن ان فضائل خارج از فهم و توان بشر.

شخصیتی که الحق و انصاف پس از نبی اکرم (ص) مخلوقی در کرامت و شرافت به گرد پای ایشان هم نمی‌ رسد.

امیدوارم که خداوند منان ما را از محبین و پیروان حضرتش قرار دهد و به برکت این میلاد مبارک در ظهور حجتش (عج) تعجیل و بلاهایی که جامعه ما با آنها درگیر است را رفع و دفع نمایید.

بنده به نوبه خود میلاد سراسر نور امیر دو عالم حضرت علی بن ابیطالب (ع) را به تمامی شیعیان و محبان ایشان و علی ‌الخصوص جامعه پزشکی خدوم که این روزها جلوه‌ والای از ایثار و جان ‌فشانی را به نمایش گذاشته ‌اند، تبریک عرض می ‌نمایم و توفیقات روزافزون ایشان را از خداوند منان خواستارم.