پذیرای پیشنهادهای مردم و دانشگاهیان برای مقابله با کووید-۱۹ هستیم
پذیرای پیشنهادهای مردم و دانشگاهیان برای مقابله با کووید-۱۹ هستیم

پیشنهادهای اجرایی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای مقابله با بیماری نوپدید کووید-۱۹ که در روزهای اخیر در سامانه مدیریت دانش ثبت شده، در حال بررسی است. به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با اشاره به ظرفیت های علمی فوق تخصصی اساتید […]

پیشنهادهای اجرایی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای مقابله با بیماری نوپدید کووید-۱۹ که در روزهای اخیر در سامانه مدیریت دانش ثبت شده، در حال بررسی است.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با اشاره به ظرفیت های علمی فوق تخصصی اساتید و تجارب اجرایی برتر مدیران و کارکنان دانشگاه گفت: همیشه و در همه زمینه ها، پذیرای تجارب و پیشنهادهای نوآورانه اساتید، کارکنان، دانشجویان و مردم برای بهبود عملکرد سازمانی هستیم.

دکتر «مهرداد شریفی» با تاکید بر اولویت بررسی پیشنهادهای دریافتی در زمینه مقابله با کووید-۱۹ افزود: علاقه مندان می توانند دانش و پیشنهاد خود را در سامانه مدیریت دانش دانشگاه علوم پزشکی شیراز به نشانی idea.sums.ac.ir ثبت کنند.

او بیان کرد: حتی پیشنهاداتی که قابلیت تصویب ندارند نیز بررسی می شوند و چه بسا بتوانند در بهبود عملکرد سازمانی موثر باشند.