بازدید معاون بهداشت دانشگاه از مراکز خدمات سرپایی شیراز
بازدید معاون بهداشت دانشگاه از مراکز خدمات سرپایی شیراز

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از مراکز ارائه خدمات سرپایی به مراجعان مشکوک به بیماری کووی ۱۹، به صورت مستمر بازدید می کند. به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» گفت: در راستای ارائه خدمات پیشگیرانه کروناویروس، ۳۵ مرکز خدمات جامع سلامت برای ارائه خدمات سرپایی در استان فعال شده […]

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از مراکز ارائه خدمات سرپایی به مراجعان مشکوک به بیماری کووی ۱۹، به صورت مستمر بازدید می کند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» گفت: در راستای ارائه خدمات پیشگیرانه کروناویروس، ۳۵ مرکز خدمات جامع سلامت برای ارائه خدمات سرپایی در استان فعال شده اند تا مردم استان بتوانند در صورت احساس علایم ابتلا و پیش از مراجعه به مراکز درمانی تخصصی، با مراجعه به این مراکز، مورد ارزیابی اولیه قرار گیرند.

او برای ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده در این مراکز، با همراهی دکتر «حمیدرضا قاسم پور» رییس مرکز بهداشت شهدای انقلاب، از سه مرکز فاطمه الزهرا(س)، بوستان و میرزایی بازدید کرد.

معاون بهداشت دانشگاه افزود: در این بازدیدها ضمن بررسی روند ارائه خدمات به مراجعان این مراکز، چالش های موجود مورد بررسی و تصمیمات لازم گرفته شد.

دکتر همتی ضمن تاکید بر این موضوع که در شرایط فعلی امن ترین مکان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، خانه است، از مردم خواست تا به هیچ وجه به تعطیلات پیش آمده به عنوان فرصتی برای سفر نگاه نکنند و از ترددهای غیرضروری درون شهری نیز پرهیز کنند.