اقدامات پیشگیرانه شیوع ویروس کرونا در بیمارستان امیرالمومنین (ع)
اقدامات پیشگیرانه شیوع ویروس کرونا در بیمارستان امیرالمومنین (ع)

با توجه به شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اقدامات مختلفی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) در حال انجام است به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین (ع)، مدیر این مرکز گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل دانشگاه، تمامی کارکنان بیمارستان امیرالمومنین (ع) هم پیمان شدند […]

با توجه به شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اقدامات مختلفی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) در حال انجام است

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین (ع)، مدیر این مرکز گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل دانشگاه، تمامی کارکنان بیمارستان امیرالمومنین (ع) هم پیمان شدند تا با اعلام به مردم کشورمان و کارکنان بیمارستان علی اصغر (ع) اعلام کنند ما در کنارتان هستیم و کرونا را شکست می دهیم.

دکتر «محمدمهدی مرزوقی» افزود: تیم مدیریتی بیمارستان از تمام بخش های درمانی و پاراکلینیک بازدید کرد و دستورالعمل ارسالی دانشگاه برای اطلاع تمامی کارکنان به مسوولان بخش ها، آزمایشگاه و بهداشت محیط ارسال شد و یک اتاق در بخش اتفاقات برای جداسازی بیماران احتمالی در نظر گرفته شد.

او ادامه داد: پس از اینکه سرپرستاران بخش های ویژه، اتفاقات و سوپروایزورهای آموزشی و کنترل عفونت در کلاس آموزشی کرونا معاونت درمان شرکت کردند، کلاس آموزشی در خصوص نحوه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا برای تمامی کارکنان برگزار شد.

دکتر مرزوقی تهیه پمفلت های آموزشی و ارسال به بخش ها را از دیگر اقدامات این مرکز درمانی برشمرد و اظهار کرد: پوسترهای آموزشی نیز در تریاژ و در معرض دید مراجعان نصب شده و پخش فیلم های آموزشی در خصوص کرونا از تلویزیون درمانگاه و بخش اتفاقات در حال انجام است.

مدیر بیمارستان امیرالمومنین (ع) اضافه کرد: آموزش چهره به چهره در مورد استفاده از ماسک N۹۵ به کارکنان ارائه شده و تهیه وسایل حفاظت فردی لازم در حال پیگیری است.

دکتر مرزوقی بیان کرد: هم اکنون در ورودی بخش اتفاقات و درمانگاه، درجه حرارت تمام مراجعان اندازه گیری و ثبت می شود تا در صورت مشاهده افراد مشکوک اقدامات لازم طبق پروتکل انجام شود.